אחוזון מינוס 15 במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחוזון מינוס 15 במשקל
    שהם
    26/04/2009

    שלום רב.

    בני נעם בן השנה ו-10 חודשים שוקל 9.200 ק"ג בלבד (אחוזון מינוס 15 במשקל, אחוזון 5 בגובה). הוא נולד פג (מסיבת משקל - 1.680 ק"ג שבוע 38) כתאום לאחות שנולדה 2.400 ק"ג.

    נעם במסגרת מעון וגם שם אנו מדווחים שכמות האוכל שהוא אוכל קטנה מאוד.
    שללנו בעיית צליאק, השתמשנו בפוליקוז ללא הואיל. פנינו לדיאטנית, ניסינו להעשיר את הארוחות בקלוריות - ללא הצלחה. ה-HB (ברזל) שלו הוא 11.0.

    נעם פשוט לא אוהב לאכול. הוא אוכל 2-3 כפיות ומסיים את הארוחה. אנחנו מנסים לגוון כמה שניתן וכל ארוחה מתמשכת כשעה. אני צריך רעיון/מוצר שיכול לעורר את התאבון של הקטן.

    הערה - לנעם יש 3 אחים נוספים. הגדול (בן 4) גם לא אכלן גדול (היה תמיד באחוזון 5), התאומה שלו שאוכלת טוב (היחידה במשפחה) ואחות קטנה בת 8 חודשים שגם באחוזון 5. המצב של נעם הוא הקיצוני ביותר ואני דואג להתפתחותו.

    האם כדאי לתת לנעם ויטמינים/ברזל או משהו לעורר את תאבונו?

    תודה רבה
    שהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחוזון מינוס 15 במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשהם

    לירן רוגב
    26/04/2009

    לפי הבקיאות במונחים ובמדדים אני מניח שאתם דואגים למעקבים רפואיים ותזונתיים לנעם, ושם יש אפשרות למענים הרבה יותר מדויקים ומתואמים לצרכיו. אם בכל זאת אתה מעוניין להעלות את השאלה בפורום, פורום תזונת תינוקות עשוי להיות מקום מתאים יותר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו