תאבון מוגבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאבון מוגבר
    שירלי
    28/04/2009

    שלום,
    לבני בן השנה וחודשיים יש תאבון מוגבר, התאבון היה לו בעצם מיום היוולדו, כיום הוא שוקל כ- 14 קג, וגובהו כ-80 סמ', מאז ומתמיד הוא היה באחוזון ה- 97 במשקל, ובגובה בסביבות ה- 70%, אך לאחרונה התאבון הולך וגובר יותר ויותר, במיוחד כשהוא רואה כל סוג של אוכל מולו, מבחינתו כל היום רק לאכול גם אם הוא לא רעב, הוא אוכל הכול, וכאשר הוא בוכה רק בקבוק או אוכל מרגיע אותו.
    מאז שהוא נולד אני מנסה להלחם בזה, ומספר רופאים אמרו לי שכשהוא יגדל/ ילך הכול יסתדר, בעוד שהרופא ילדים הקבוע שלו הלחיץ אותי לצד השני וכל הזמו אמר שעלי לעשות לו דיאטה.
    אני כבר מתוסכלת מאחר ואינני מצליחה לשנות את הרגלי האכילה או לשלוט בתאבון שלו או ברצון לאכול,ואני חוששת שהוא יגדל ויהיה ילד שמן, וכל ההשלכות שנובאות מכך- אורך חיים לא נכון , לא בריא, דימוי עצמי שלילי וכו...
    אודה לכם אם תוכלו ליעץ לי מה עלי לעשות , או אם יש מכון שאפשר ללכת אליו לאבחון /יעוץ.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאבון מוגבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשירלי

    לירן רוגב
    28/04/2009

    בשלב הראשון חשוב לשלול באבחון רפואי/גנטי קיום של בעיה אורגנית הקשורה למרכז השובע במוח, ותוכלי לקבל פרטים על כך מרופא הילדים. אם בעיות כאלו נשללות, יש קונצנזוס בקרב מומחים מתחום התזונה שלילדים לא עושים דיאטות, אלא מוודאים שהם ממשיכים להתפתח על האחוזונים שלהם. מה גם שאני מניח שמדובר בילד שעדיין לא הולך, וצריך לקחת בחשבון שכשזה יקרה התמונה עשויה להשתנות. בכל אופן, לאחר ששוללים בעיות גנטיות/אורגניות, מה שאני ממליץ זה לפנות לדיאטנית ילדים שתוכל לתת לך מידע, ייעוץ וליווי באופן ממוקד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו