יש לי שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי שאלה
    אני
    02/05/2009

    בעבר(גיל 15) הייתי אנורקסית ואושפזתי בגלל זה.
    עכשיו אני אוכלת תפריט מסודר,הבעיה היא רק שאני מכורה למסטיקים. אני אוכלת מסטיקים בכמויות גדולות-2 חבילות ביום, וחלק גם עם סוכר.
    אמרו לי שזה לא בריא בכמויות האלה אבל אני לא מבינה למה. אתם יכולים בבקשה להסביר לי מה ההשלכות של זה? אני ממש מודאגת ולא יכולה להפסיק אני מכורה.
    דבר נוסף זה שהייתי רוצה לדעת זה אם זה מעלה במשקל? זה המון מסטיקים וחלק עם סוכר.אני יודעת שמסטיקים זה לא משמין אבל עדיין בכמויות האלה..
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנועה

    לירן רוגב
    02/05/2009

    משאלתך אני מבין שאף על פי שהאכילה שלך יותר מסודרת כיום, את עדיין חשה תלות ומפגינה נוקשות בחלק מהתנהלויות האכילה שלך, (ונשמע שזה גם מה שמדאיג אותך כשאת מכנה התנהגויות אלו "התמכרות"). אם יש לך תפריט מסודר, אני מניח שיש גם מי שסידר אותו, כלומר תזונאי/ת מהתחום. אם לא, אז כמובן שחשוב שתהיה כזו. הייתי מציע לך לפנות אליו/ה כדי לברר איך ניתן להגמיש ולגוון את התנהגויות האכילה במקומות בהן את עדיין זקוקה בכך. אם אכילת המסטיקים אינה הסימפטום היחידי שעדיין קיים, רצוי לשקול טיפול מקיף יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה המהירה

    אני
    02/05/2009

    אני באמת מעריכה את התשובה והעזרה המהירה.
    בקשר לתזונה שלי-יש לי דיאטנית והיא כמו כולם טוענת שלא כדאי ללעוס מסטיקים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו