מספר שאלןת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלןת
    ...
    03/05/2009

    שלום, אני עוד מעט בת שמונה עשרה ואני סובלת מהפרעות אכילה קרוב לשלוש שנים. השנה ההפרעה הגיעה לשיאיים קיצוניים במיוחד וסוף סוף הבנתי שאני חייבת עזרה בשביל לצאת מזה. השאלה שלי היא מה כולל טיפול סטנדרטי להחלמה מהפרעות אכילה? האם הוא כרוך בעירוב הורים בגלל שאני עוד לא בת שמונה עשרה, או שאני אוכל לבחור ולהשאיר את זה חסוי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלןת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    03/05/2009

    שלום,
    קודם כל, טוב שהחלטת לטפל בהפרעת האכילה. לגבי שאלתך, מרפאות המטפלות בהפרעות אכילה בדרך כלל כוללות טיפול פסיכולוגי, טיפול דיאטני, מעקב פסיכיאטרי במידת הצורך ועבודה עם ההורים. לעיתים, עירוב ההורים מתרחש גם לבנות מעל גיל 18 בגלל המשמעות הגדולה של ההורים בתהליך. אני מבינה שיש קושי לערב את ההורים, אך הכנסתם לתהליך תעשה בהתאמה לצרכייך ויכולותייך וכמובן הראיה המקצועית של המקום המטפל. אני ממליצה לפנות לעזרה, כי כמו שאמרת, הגעת לשיא, תסמכי על המטפלים במרפאה שיעזרו לך בדרך מותאמת לך.
    המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו