חיי על פיצה כבר 4 שנים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיי על פיצה כבר 4 שנים.
    ליאור
    03/05/2009

    שלום, אני מכירה מישהו שביקש ממני עזרה בקשר להפרעת אכילה שיש לו וזה שהוא פנה עלי כבר מרגיש אחריות כבדה לנושא, אני חושבת שיש לו הפרעת אכילה שמתאפיניית בדרך כלל אצל ילדים קטנים ותינוקות.
    הוא בן 19 וחצי ולא אוהב לאכול כלום הוא חיי על פיצה. מגיל 16 ההורים שלו וויתרו לו ומאז הוא לא אוכל שום דבר מלבד פיצה ומאט דברים לא מזינים אחרים כל דבר אחר מגעיל אותו והוא מפחד אפילו לטעום דברים חדשים הוא ניסה לקחת וויטמינים אבל הוא לא מצליח להתמיד. לאחרונה התחילה לו נשירת שיער קיצונים והוא סיפר שהוא מרגיש אדם לא בריא. הוא מפחד ללכת לבדיקת דם כדי לראות את התוצאות. איך אני יכולה לעזור לו? לאיפה להפנות אותו או אולי אפילו מה השם של המחלה הזאת כי זו לא אנורקסיה או בלומיה.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיי על פיצה כבר 4 שנים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לליאור

    לירן רוגב
    03/05/2009

    מתוך התיאור שלך מצטייר מישהו שגם אם לא סובל מהפרעת אכילה במובן הפסיכיאטרי שלה, סובל מדפוסי אכילה נוקשים, קיצוניים, מגבילים ואף מסוכנים, ומתקשה להתגבר על הקושי הרגשי (הגועל והפחד) הכרוך עבורו בשינוי. השם של המחלה אינו הדבר החשוב - מה שחשוב זה המצוקה שהיא גורמת והתהליך שצריך לעבור כדי להשתחרר מהשפעותיה. אם אכן יש לו את הנכונות להיות מופנה לטיפול שיסייע לו לעשות את התהליך, הייתי ממליץ בשלב הראשון לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפנייה לתזונאי/ת, ובמידת הצורך לצרף גם טיפול פסיכותרפויטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו