מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה עשינו רע?אופטימית?!06/05/2009
אחרי, בזמן, לפני התקף- זה לא משנה. החיים זמניים, המחלה קבועה.
מושרשת. מחכה מעבר לפינה.
עם כל הצלחה, כל כשלון, כל חוויה, מפגש חברתי או משפחתי.
בעבודה, בלימודים, בים, במיטה, במקלחת, בסיבוב עם הכלב, על האופניים, על האופנוע,
לפעמים באוטו.
זה מה שאני? כל מה שאני?
איך הלכתי ככה לאיבוד?
מה עשינו רע למישהו שזה מגיע לנו?
לכסות את עצמנו בשכבות של מחשבות על שליטה והרס?
מדוע הפחד והחרדה מהחיין כל כך?
אני בת 22 וסובלת מבולמיה מזה 4.5 שנים.
פסיכולגיות, תזונאים, תפריטים שנעים בין 1200- 1900 קלוריות.
אני כל כך יפה. וחכמה. מצחיקה. שנונה. אוהבת.
גם את החיים אני אוהבת.
אבל העננה הזו... מעיין משקף תמידי על העיניים שלא מאפשר לראות את המציאות כפי שהיא..
את הפרחים בצמיחתם, את האהבה שמסביב, את כל הטוב שקיים.
רק האחזות במחשבות על האוכל..
אני לא רוצה בהם- אבל מי שואל אותי. המוח הורגל...
ואנחנו, בניגוד למכורים לאלכוהול או לסמים לא יכולות פשוט להפסיק, כמובן שזה לא פשוט, אבל יותר קשה למצוא את האמצע...
בעיקר לבולמית כמוני שאו שמרעיבה את עצמה או שבבולמוס.
מה יגרום לי לקבל אותי?
תואר?
הרזייה של 2 קילו? 5?
אהבה אינסופית?
איך מקבלים את הנוכחות? את ההויה בחזרה?<
זה נראה לי כמו חלום רחוק.. להיות.. כאילו הילדה בת ה8 שאהבה להחליק על סקטבורד היא לא אני.
הסקטבורד עדיין בחדרי- ליד המיטה- ואין יום שלא מתבוננת בו ואומרת- לו רק הייתי יכולה באמת להיות עליו, להתמסר אליו, ולא לחיות במוח, אלא בקרקע.
האשמה, הכאב, העצב- רוצה את השמחה ואת האמונה שלי בחזרה.
אני אדם טוב ולא פגעתי בג'וק בחיי.
רק בי.. כל כך הרבה פגעתי בי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל"אופטימית?!"
מנסה לשכוח.07/05/2009אני חייבת להגיד קודם כל שאת כותבת מקסים, העברת בדיוק גם את המחשבות שלי היישר לדף.
אמנם אני לא בגילך, אמנם אני לא בולמית(טפו טפו טפו), אמנם אני משערת שלא עברנו את אותו דבר, אבל ההתעסקות באוכל .. בדיוק.
אני בעיקרון ילדה שמחה, יפה, נהנת, אבל מאז ההתחלה של ההפרעות האכילה יש לי מן ענן כזה שתמיד מעליי, מנסה להזכיר לי שיש איזה ג'וק קטן במוח שמסרב לצאת, אני קוראת לו " התעסקות מיותרת", כי זו באמת התעסקות מיותרת באוכל.
אני כועסת על עצמי כלכך שהתחלתי עם כל זה בכלל, שעכשיו אני לא יודעת אם אני באמת אצא מזה, למרות שאני כלכך רוצה.
אין לי מושג לאן נכנסתי, ולמרות שרק עכשיו התחלתי את דרכי החוצה, אני עדיין מודאגת.
כי לפעמים אני רוצה לחזור לתקופה השחורה, לפעמים אני רוצה להקיא, לפעמים אני לא רוצה לאכול.
זה מעיק, זה נותן תחושה שאולי אני אשאר כזו לתמיד .. ?
אני ממש לא רוצה, אני רוצה למחוק הכל, אני מבטיחה לעצמי בכל פעם מחדש שאני אעשה הכל, אבל אני נופלת, המחשבות הורגות אותי.
אני רק בת 13 !! 13 !! אני כבר מתחילה לבכות .. איך נתתי לעצמי לבזבז את החיים שלי בגיל הכי נפלא, כלכך מוקדם ? :(
אני מצטערת שכתבתי לך הרבה, הייתי חייבת להוציא.
שיהיה לך בהצלחה, שיהיה לכולנו בהצלחה.
לעולם לא למחוק את החיוך(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזדהה
אורלי18/05/2009הי אני מאוד מזדהה איתך
אני כלכך שקועה שם כלכך רע לי שזה צורם..אני בן אדם טוב,יש לי המון חברים אני נראית מעולה
במשקל תקין ,אני רוקדת שזה הדבר הייחיד שעוד נשאר לי!
מחוץ למפלצת הזאת שיוצאת כשבא לה....
אני כבר התייאשתי מלהילחם הרי זה קל לוותר אני רוצה לעזור לכולם
אך לעצמי אנני יכולה ...
בכול מקרה , גרמת לי להזיל דמעה ,כי אני אולי יום אחד אהיה שמחה ומאושרת
אולי היא תוותר לי לא יודעת ,אני עוד בודקת את זה כבר 7 שנים
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

