בעסה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעסה
    נועם
    08/05/2009

    רק רציתי לשאול שאלה.

    אני בת 14. כמעט. סובלת מהפרעות אכילה, שלושה ימים של ירידה במשקל ואכילה של מעט אוכל, יום של בולוס, וככה חוזר חלילה. אני כל היום חושבת על אוכל. כבר ניסיתי להתאבד פעמיים אבל אף אחד לא יודע את זה.
    אני הולכת לטיפול אבל זה לא עוזר. אם אני ארצה, אני יכולה לבקש שיאשפזו אותי? או לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנועם

    לירן רוגב
    09/05/2009

    קודם כל, מה שאת מספרת על הניסיונות להתאבד מאד חמור ומאד מדאיג, וחשוב לשתף בכך את האנשים שאחראיים לשלומך - גם אם יש בכך קושי. זה טוב שאת בטיפול, וחשוב לנסות להתחייב ולשתף פעולה בטיפול גם אם לא בכל רגע מרגישים שינוי או התקדמות, ובוודאי שלא לאפשר להפרעה להוביל אותך למצבים מסוכנים. מה שכן, כשמדובר בהפרעות אכילה חשוב שהטיפול יהיה ממוקד בנושא ועל ידי אנשי מקצוע עם מומחיות בתחום, ואני מקווה שזה המצב אצלך. אם אין ברירה, כמובן שגם אשפוז היא אופציה שקיימת וניתן לבדוק, אבל הדיאלוג על זה צריך להיות מול המטפלים שלך ומול המשפחה. בהצלחה בהתמודדות שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל

    נועם
    25/05/2009

    זה בדיוק הקטע..
    התחלתי ללכת לטיפול לפני כמה חודשים ואז יצא לי הסוד הגדול- ההפרעת אכילה.
    אני לא בדיוק מדברת עם הפסיכולוגית על זה ואני די מנסה להתחמק (יש דברים אחרים לדבר עליהם לא חסרות לי בעיות). היא לא מומחית להרעות אכילה או משהו.
    אני רוצה ממש להתאשפז. אבל אני לא במצב מסוכן או משהו (גיל 14, גובה 156 משקל- 44.) אני עכשיו אחרי ירידה של 6 קילו ומקווה לעוד.
    אני החלטתי על דעת עצמי שיש לי הפרעת אכילה וחושבת שזה נכון.
    הקטע הוא שההורים מבינים שיש בעיה, והפסיכולוגית גם אבל אף אחד לא שיתפתי ממש.
    אם אני מבקשת, אני יכולה להתאשפז?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנועם

    יעל שטראוס-הנדל
    26/05/2009

    שלום נועם,
    אני מבינה שאת מאוד רוצה להתאשפז, אך מנסה להבין מדוע דווקא אשפוז? את רוצה להתאשפז במחלקה להפרעות אכילה?
    האם הצלחת בינתיים לשתף מישהו במה שעובר עליך לגבי הפרעת האכילה או באופן כללי (ניסיונות התאבדות למשל). יש חשיבות גדולה לשיתוף כי בדרך זו יוכלו לעזור לך.
    אני חושבת שחשוב להבין מדוע את כל כך רוצה להתאשפז. יתכן וזו דרכך לספר ולקבל עזרה.
    בכל מקרה, גם אם תפני לאשפוז וגם אם לא- חשוב להעזר ולשתף ולא להיות בכל זה לבד.
    בהצלחה בדרכך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו