פשוט חוסר תיאבון....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פשוט חוסר תיאבון....
    בתיה
    09/05/2009

    שלום..
    אני בת 13.5, כיתה ח'- בקרוב כיתה ט'...
    בתקופה האחרונה ירד לי התיאבון ואני כמעט ולא אוכלת.
    אני ממש לא בדיאטות, אני גם לא עושה ספורט, אני פשוט לא רוצה לאכול..
    אני אוכלת ארוחת צהריים, ואז איזה נשנוש בערב וזיהו..
    כרגע אני גובה 1.64 ומשקל 42...
    ביקרתי אצל דיאטנית מספר פעמים, ואצל פסיכולוג, אבל שום דבר לא עוזר!
    תמיד מעירים לי שאני "אנורקסית" וכ'ו, וזה מתחיל להימאס עליי!
    כי אני לא רוצה לרזות, אני מנסה כמה שיותר לאכול, אבל שום דבר לא עוזר...

    בבקשה בבקשה תעזרו לי..
    מה לעשות בישביל שהתיאבון שלי יחזור?
    דרך אגב, המחזור שלי הפסיק לכמה חודשים וזה ממש מדאיג אותי!

    תודה מראש,
    הדר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פשוט חוסר תיאבון....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה להדר

    לירן רוגב
    09/05/2009

    קודם כל במצב כזה כדאי לעשות בירור רפואי כדי לוודא שאין בעיה רפואית שקשורה לכך. במידה ושוללים בעיות כאלו, חשוב לנסות להבין אם בכל זאת חוסר התיאבון אינו ביטוי של הפרעת אכילה. אני מבין שאת לא רוצה לרזות, אבל הפרעת אכילה מתבטאת לא פעם בחשש מעלייה במשקל יותר מאשר ברצון לרזות. אם יש לך חשש כזה, כנראה שלא מדובר רק בחוסר תיאבון, וכדאי לבדוק בטיפול מה בעצם הבעיה האמיתית. אם אין לך חשש כזה, ומדובר בחוסר תיאבון שאינו קשור להפרעת אכילה, אז לא צריכה להיות לך בעיה לעשות את מה שאני מניח שגם הדיאטנית תייעץ לך: לאכול כרגע גם בלי תיאבון - במיוחד אם את מתארת שאת מתחילה להרגיש מחירים של המצב כמו הפסקת המחזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה להדר

    יעל שטראוס-הנדל
    09/05/2009

    שלום הדר,
    יכולות להיות מספר סיבות לחוסר תאבון, חלקן פיזיות וחלקן נפשיות.ולכן אני ממליצה לברר את הסיבות בשני מישורים אלו, האחד דרך רופא/ת המשפחה והשני דרך טיפול פסכולוגי. אכן חוסר המחזור מדאיג ולא בריא ולכן כדאי להמשיך לבדוק את הסיבות ובדרך זו תוכלי להעמיק את הבירור וההבנה לגבי חוסר התאבון.
    בגילך יש שינויים פיזיים ונפשיים רבים, כגון מעבר בי"ס, תחום החברתי, תחום משפחתי, פיזית הגוף עובר שינויים רבים וכך גם הנפש, כל אלה יכולי םלהפשיע על התאבון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו