מרגישה מחנק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרגישה מחנק
    מעיין
    15/05/2009

    ולא רואה איך אני מרימה את עצמי.

    לא מסוגלת לחשוב על טיפול כי אני באה ממקום של אין ספור נסיונות וכן גם אין ספור כשלונות .

    אייפה מלהבין מה קורה לי באמת ולמה שנים של אנורקסיה הפכו לחלק בלתי נפרד מימני, לחלק שאומר שלעולם לא הבריא.

    אני חייה חיי שקר, חיים שאני כל כך שונאת אך מסכת חיי האושר תמיד על הפנים ומי שמכיר אותי באמת יודע שהאושר אצלי זה מסכה.

    נמשיך להיות אופטימים לחיים למרות שהכל מת בפנים.



    מעיין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרגישה מחנק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למעיין

    לירן רוגב
    16/05/2009

    נשמע שכרגע הקול הזה שאומר לך שלעולם לא תבריאי ונידונת לחיים בצלה של הפרעת האכילה מפתה אותך להרים ידיים ולהתייאש. לצדו יש גם קול אחר, שמפנטז באופטימיות על חיים אותנטיים, אבל כדי לחזק את הקול הזה ולסייע לך להיפטר מההפרעה יש צורך בטיפול מתאים. הבנתי שבעבר טיפולים לא הובילו לתוצאה שקיווית לה, וזה קורה לא פעם בהתמודדות עם הפרעת אכילה - לא מוצאים ישר את הטיפול הנכון, מכל מיני סיבות. חלק מהן אולי קשורות למטפלים, אבל חלק בדרך כלל קשור גם לנכונות לשתף פעולה ולקחת אחריות מול טיפול, שגם היא משתנה עם הזמן. אני מקווה עבורך שתוכלי לגייס כוח ונכונות לצאת שוב לדרך טיפולית כזו, למרות החשש. ייעוץ מדויק יותר לגבי אפשרויות טיפול ניתן לקבל דרך קו הסיוע להפרעות אכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירון

    מעיין
    16/05/2009

    תודה על תגובתך.
    אין לי את הכוחות לאסוף ולהתחיל בחיפוש אחר טיפול אחר הפרעת האכילה חזקה מימני וקל לי לתת לה להשטלת בכל כוחה למרות הכאב והסבל שכרוך בכך.
    17 שנים אני שם יותר ממחצית מחיי.
    יכול להיות שזה גם קשור למטפלים אך יותר מכל זה קשור בחוסר שיתוף הפעולה שלי בטיפול.
    הייתי בטיפול יחסית ארוך בבי"ח קפלן ובמרפאת הנוטרים ברעננה.
    בעבר כל פעם הייתי מתחילה טיפול אני גם דואגת לסיים אותו אחרי 2 - 3 מפגשים ולא נותת צ'אנס לאף אחד להתקרב.
    כיום בגלל התדרדרות במשקל ( ירדתי בפרק זמן קצר כ - 7 קילו ) הופסק הטיפול ( דיאטנית בלבד ) והבנתי שמקומי הוא עם ההפרעה כי בלעדיה אין לי יותר חיים.

    כך שטיפול לא יועיל כאן.
    מעיין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • * לירן

    מעיין
    16/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו