אנורקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנורקסיה
    בת-אל
    19/05/2009

    שמי בת-אל אני בת 25 חולת אנורקסיה מגיל 14 בגלל שעברתי משהו הייתי בכמה אישפוזים בתל השומר ועזבתי באמצע למשפחה שלי לא אכפת מימני אני מרגישה שאני מתמודדת עם זה לבד ונורא קשה לי כי אני צריכה שיתמכו בי ואני רוצה לחזור לאשפוז ד"ר גור אני מפחדת שלי יקבל אותי כמו רוב הפעמים שהוא אמר לי ואני לא יודעת מה לעשות יש לי ילדה אני מפחדת שיקחו לי אותה בגלל מצבי מה אני יעשה אני רוצה לחיות לא למות וגם הדיאטנית שלי הפסיקה לטפל בי כי היא אומרת שאני צריכה אישפוז ואסור לה לטפל בי ככה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת אל

    לירן רוגב
    19/05/2009

    את כותבת שמבחינתך וגם מבחינת הדיאטנית שלך את במצב שמצריך אשפוז, כך שכרגע אין שאלה לגבי איפה את צריכה להיות. בין אם זה אצל ד"ר גור, ובין אם זה במחלקה אחרת להפרעות אכילה (אגב, בהדסה עין כרם נפתחה עכשיו מחלקה חדשה), את חייבת לדאוג לעצמך בשלב הראשון למסגרת אשפוזית - ולהתמיד בה, בניגוד לפעמים הקודמות. בשלב שלאחר מכן חשוב שדאגי לעצמך לטיפול המשך, כזה שיוודא שאת מתייצבת ומצליחה לייצר ולשמר שינויים במצבך לאורך זמן, ואולי גם יאפשר התמודדות עם הדברים שעברת בעברך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו