בולמיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמיה
    דניס
    10/06/2009

    אני בולמית 7 שנים בת 25: אובדת עצות רוצה להחלים מהמחלה הארורה הזאת שגוזלת ממני את השנים הכי יפות. אני יפה עם גוף יפה..רזה בריאה..לא נראית חולה כלל.
    יש את ההרגשה שכל חשיבות החיים ירדה כלום לא מלהיב אותי לא מרגש אותי הראש שלי עסוק כל הזמן בדברים גשמיים , באיך אני יראה.. בקיצור מצב חרא מרגישה חרא..אף אחד מקרובי אינו יודע. לא משפחה ואפילו לא חבר של. אני פוחדת לאבד את חבר שלי בגלל זה אנחנו מאוד אוהבים ביחד המון שנים...החלום שלי הוא להחלים..ניסיתי להפסיק הכי הרבה שלי שלא הקתי זה שלושה ימים.הרגשתי כאילו החיים שלי חזרו לי השמחה ,הערך לחיים, האהבה הצחוק הדברים הקטנים..הכל חזר..אבל רק לשלושה ימים..אחרי כן חזרתי להקיא..ולא מצליחה להוציא את ההרגל המעיק הזה מהחיים שלי..בבקשה נואשת לעזרה..יש איזה שהן תרופות אולי? אני ממש מתבישתללכת לטיפול בקופת החולים או כל טיפול אחר שאצתרך לספר מישהו זה מביך ומשפיל זה אפשרי להיגמל מזה לבד??? מחכה לתשובות בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדניס

    לירן רוגב
    10/06/2009

    לעשות צעד ראשון לטיפול זה הרבה פעמים לא פשוט, אבל זה מכשול שכדאי לנסות לעבור. אין שום דבר משפיל במה שאת עוברת, זו מחלה ש"לוכדת" לא מעט גברים ונשים, וכדי לטפל בה צריך להיעזר באנשי מקצוע. כשתגשי לטיפול תוכלי להיעזר גם בתרופות מתאימות, גם בטיפול תזונתי וגם בטיפול פסיכולוגי, שיחד יסייעו לך להיפטר מהבעיה שאת סוחבת כבר שנים וששודדת ממך את שנותייך היפות. את יכולה לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה ממנו, או לפנות לקו הסיוע להפרעות אכילה שמפורסם למעלה, העיקר לעשות צעד ראשון בכיוון. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו