.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • .....
    להב
    12/06/2009

    שלום,
    אני נואשת לעזרה..
    אני בת 21 עוד מעט ואני סוחבת איתי את מחלת הבולמיה כבר קרוב ל4 שנים. ניסיתי כל טיפול אפשרי וכלום לא עוזר לי להיפטר מהמחלה הארורה הזאת שפחות או יותר ניתן לומר שהרסה לי את החיים.
    במהלך 4 השנים הללו, זה די שינה צורה, אם בהתחלה זה היה להקיא כל יום לאחר בולמוסים עכשיו זה פשוט רק הבולמוסים בלי ההקאות...זה כאילו מבחינה פסיכולוגית אני מתכננת מראש לעשות זאת אך אחרי האכילה אינני עושה זאת, ובעקבות כך העליתי קרוב ל20 ק"ג במשקל.
    אני סוחבת איתי את עניין "האוכל" מילדות..הייתי ילדה שמנה מאוד ורזיתי במהלך התיכון ושם בעצם זה התחיל מחשש לחזור להיות השמנה...ולמרבה האירוניה המחלה הזאת היא בעצם זאת שגרמה לי לחזור להיות השמנה של פעם....

    אני אובדת עצות לא יודעת לאן לפנות, איך לטפל ואם קיים משהו שיוכל לעזור לי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    .....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    16/06/2009

    שלום להב,
    לא ציינת בתיאור שלך האם את מתפקדת בחיי ביומיום. האם את עובדת, לומדת, מה מצבך החברתי וכו'.
    יש משמעות לתזמון של הטיפול, ולעיתים לאחר טיפול ארוך או ניסיונות שונים של טיפול יש תחושה שלא "מתקדמים" אך בזמן זה קורים דברים והבשלות שלך לטפל בהפרעת האכילה גדלה. אני ממליצה לפנות שוב לטיפול הכולל שיחות (או טיפול אחר שמתאים לך) וטיפול תזונתי. חשוב לפנות לעזרה במקומות ואנשים המתמחים בהפרעות אכילה.
    אם אינך מתפקדת והמצב מחמיר, יש לשקול טיפול במסגרת יותר אינטנסיבית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה התפקיד של האוכל בחיים שלנו

    תמר
    17/06/2009

    להב היקרה , אני כל כך מבינה אותך .... זה באמת נראה לפעמים אפל ושחור וללא מוצא אבל אפשר לצאת מזה . מניסיון
    אני יכולה לספר לך על עצמי ומה שגיליתי בטיפול הפסיכולוגי שלי :
    אני אכלתי כשהרגשתי רע עם עצמי . אחרי יום קשה בעבודה , או פרידה מגבר או ריב עם חברה הדבר היחיד שגרם לי להרגיש טוב היה אוכל והרבה .
    יש אנשים שפונים לאלכוהול , לסמים , לסקס או לקניות . או גם וגם . אנחנו הולכות לאוכל .
    אימא שלי הייתה קורבן של התעללות מינית בילדותה . אנשים שנפגעו , יש להם נטיה לפגוע. היא הייתה פוגעת בי (מהמקומות שלה והטראומות שלה ) ואז מפצה על הכל בזה שהייתה מכינה לי אוכל .
    אוכל אצלי היה הוכחה לכך שאמא שלי אוהבת אותי . כבגרתי , המשכתי כל הזמן לחפש את ההרגשה הזו.
    הפסיכולוגית שלה לימדה אותי לנתק את הקשר הזה . זה לא קורה ביום אחד ואני עדיין עובדת על זה . ביום קשה מאוד כל מה שבא לי זה לקנות קופסא של האגן דאז וללכת לראות טלוויזה. אני מנסה במקום ללכת לחדר כושר. יש ימים שאני מצליחה יותר ויש ימים שאני מצליחה פחות . אבל הפסקתי לשנוא את עצמי על זה . תגלי על עצמך מה האוכל בשבילך . ואז תפרדי ממנו . בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר

    לירן רוגב
    17/06/2009

    יפה כתבת, תמר, ואם יורשה לי רק להציע - אולי אפשר לגלות מה התפקיד של אוכל בחיינו, ודרך כך לפעמים להיפרד אבל גם לפעמים לא, בדיוק כפי שאת מתארת את הסלחנות והנדיבות שלמדת לגלות כלפי עצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להפרד מהתפקיד שלו , לא להפרד מהאוכל

    תמר
    18/06/2009

    הי לירן
    כוונתי הייתה להיפרד מהתפקיד של האוכל בחיים שלי ולא מהאוכל עצמו כמובן .
    להפסיק להחליף רגשות באוכל.
    ובתוך כל זה להבין גם שמדובר בתהליך ארוך ומתמשך שיש בו עליות ומורדות וצריך , כמו שכתבת , המון אהבה וסלחנות כלפי עצמך כדי לעבור אותו .
    האם זה עניין של בגרות ? האם הייתי צריכה להגיע לגיל 35 כדי לקבל את התובנות האלה ?
    האם אתה חושב שילדה בת 17 יכולה לבצע תהליכים כאלה ללא סיוע ? אני בספק ...
    שיהיה סוף שבוע נפלא
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו