שלום לכולם.. חייבת עזרה,עצה.. דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם.. חייבת עזרה,עצה.. דחופה
    Just me
    19/06/2009

    אני בת 22 בעלת גוף ממוצע, משקל 67 (לפני כחודש וחצי).
    טוב אז פה זה מתחיל... הרבה זמן שרציתי לרזות קצת אך לא מצאתי שום דבר שיעזור לי או יניע אותי. כל פעם שהייתיי מחליטה על דיאטה, יום למחרת היא הייתה נגמרת. אני לא חושבת שאני שמנה אך, כמה קילוגרמים פחות בהחלט יועילו. אי אפשר לתאר את ההרגשה כשמחמיאים לך על כמה שאת נראית טוב ו-ר-ז-י-ת. חברה ייעצה לי על כדורי רזין שהם טובים להרזיה אך -ממכרים-.
    אז דאגתי למרשם וקניתי לי.. ל"מרבה הפלא" יכול להיות שבאמת התמכרתי אליהם.. שתיתי חפיסה במשך חודש שלם והגעתי למשקל 58 בלי להתאמץ הרבה. כשנגמרה החפיסה הראשונה, הייתי כשבועיים ללא כדורים והתחלתי לאכול יותר ממה שהתרגלתי אליו חודש לפני, עד כדי כך ש..כשהייתי מסיימת לאכול הקיבה הייתה מתחילה לכאוב לי. השבוע הלכתי וקניתי לי עוד חפיסה אחת.
    לכדורים האלו יש תופעות לוואי לא כל כך נעימות, כמו סחרחורות בחילות ורעידות בגוף כנראה מירידת לחץ דם או משהו. היום, עשיתי כמה דברים בבית, רגילים לחלוטין.. נקיון,סדר. הרגשתי כאילו אני רצה מרתון של 1000 מ'. הזעתי כמו שבחיים לא הזעתי, תקפה אותי סחרחורת איומה כאבי ראש חזקים ולחץ באוזניים, בצורה מפחידה. זה היה הסימן בשבילי לעזוב הכל ולנוח. נחתי, עשיתי מקלחת טובה. כשיצאתי מהמקלחת ביקשתי מאמא שלי כדור לכאבי ראש כדי להקל את התחושה. כאשר היא הביטה בי היא פשוט נעמדה בהלם. הרגשתי מבולבלת לא הבנתי מה קרה. היא לקחה אותי למראה כדי להראות לי איך הפנים שלי נראות. נדהמתי...נבהלתי... הפנים שלי היו בגוון לבן, ירוק, כחול, לא יודעת להסביר את זה. מסביב לעיניים היו לי פנסים כחולים... ממש ככה כאילו הרגע חטפתי אגרופים.
    אמא שלי שתהיה בריאה ישר "דחפה" לי אוכל לפה ישבה לידי עד ששגמרתי לאכול ולשתות בקבוק מים שלם. (אין לה מושג שאני לוקחת את הכדורים האלו-לא סיפרתי)
    *** אז עכשיו אני מרגישה קצת מבולבלת... יכול להיות שאני בדרך לאנורקסיה.. ? אני כבר לא יודעת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לJUST ME

    1111
    19/06/2009

    כל המאמצים לשנות המשקל, והתמכרות לכדורים הם נושא מכוער. זה נשמע שיש לך חיים נעימים. למה את צריכה את זה? נסי להשיג משהו אמיתי בחיים, אל תשקעי בדברים כאלו. תמצאי לך מטרה ראויה ותשכחי משטויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • JEST ME

    שני
    20/06/2009

    אל תנסי לחשוב בדרך למה את..תנסי להבין שזה רע רע ושוב רע!תישמעי יקירתייי אני הייתי מכורה למשלשלים וזה עושה נזק בילתי הפיך עד כדי קריסת מערכות ושיבוש טוטלי של כול הגוף!
    הימנעי מיזה תאמיני לי!!!!!עצרי עכשיווו!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    21/06/2009

    שלום לך,
    נשמע שעברת חוויה מפחידה וכנראה מטלטלת. כפי שענו לך פה, כדורים משלשלים עושים נזק לגוף ולטווח הרחוק אפילו לא גורמים לירידה במשקל מכיוון שמערכת חילוף החומרים משתבשת ולאחר הגמילה מהכדורים לגוף קשה לפעול לבד ללא הכדורים. לכן, קודם כל ההמלצה שלי היא להפסיק לקחת את כדורי הפלא. וכמובן, תופעות הלוואי הקשות והמפחידות האלה הן סימן שהכדורים האלה לא טובים לך ולגופך.
    יתכן ויהיה לך קשה להפסיק לקחת את הכדורים ולכן אני מציעה שתשתפי את אמא שלך או כל אדם אחר שיכול לעזור לך בתהליך הזה, כדי שלא תהיי לבד בזה.
    קשה לי לומר אם את בדרך לאנורקסיה מהתיאור הזה בלבד, אך אם המשכת ליטול את הכדורים הללו למרות תופעות הלוויא האלה, רק כדי לרדת עוד במשקל, כנראה שיש שם איזשהו נושא לא פתור.
    אני ממליצה להעזר במישהו קרוב ולגשת לרופא/ת המשפחה ולשתף במה שעובר עליך בכדי להתייעץ לגבי המשך טיפול ולגשת לבדיקות דם, לבדוק את השפעת הכדורים האלה.
    המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו