עוד מאמץ קטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוד מאמץ קטן
    גלית
    20/06/2009

    יעל שלום
    אשמח לעזרתך
    בת 45 ,הסטוריה ארוכה של אנורקסיה ואחכ בולמיה. בשנה האחרונה
    הקאות ספורות בלבד(במצבי חולשת הנפש..)נראה שבשליטה. אך המחשבות מהבוקר עד השינה
    על אוכל-אינם יוצאים מהראש.חייבת לנשנש דברים(לא משמינים) אך הרבה
    כך שהמשקל לפעמים עולה-ואז מחשבות לא טובות על הגוף.
    נמאס לחשוב על האוכל.נמאס שכל החיים הם סביב אוכל
    הבעיה שזה פשוט לא יוצא מהראש ותמיד סביב הגוף.זה עדיין נחמה..לרגש.
    זהו-עם זה פשוט לחיות? כי ככה זה אחרי בולמיה?לחיות לצד זה?
    האם מישהי שהחלימה מבולמיה החלה לנהל את חייה מבלי לחוות את המחשבות ביום יום ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד מאמץ קטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לגלית

    יעל שטראוס-הנדל
    21/06/2009

    שלום גלית,
    מהתיאור שלך עולה הקושי והתסכול מהמחשבות שאינן פוסקות. קודם כל, נשמע שמבחינת הפרעת האכילה את במקום יחסית טוב ביחס לעבר. איני יודעת מספיק על עברך, על מצבך על חומרת הפרעת האכילה שהיתה בעבר, על הטיפולים שעברת וכו'. בדרך כלל, בהפרעות אכילה, הגוף מגיב מהר יותר מאשר הנפש (או הראש) ולכן פעמים רבות אנחנו רואים שמבחינה פיזית המצב משתפר אך המחשבות המתרוצצות בראש עדיין קיימות.
    האם עברת טיפול בעבר? האם היית במעקב פסיכיאטרי כליווי לטיפול הפסיכולוגי?
    כאמור, איני יודעת מספיק פרטים, אך כעת, שהגוף אינו בסכנה מיידית, אני ממליצה ללכת ולברר מדוע המחשבות ממלאות את רוב שעות יומך. כדאי לפנות למטפל/ת המומחים להפרעות אכילה מכיוון שמחשבות מסוג זה נפוצות מאוד בקרב הסובלים מהפרעות אכילה.
    שיהיה המון בהצלחה וכל הכבוד על הדרך שעשית עד כה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו