מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החיים מתחילים להשתנותתמר23/06/2009
שנה וחודשיים(בערך) ללא הקאות. הזמן עושה את שלו והחיים משתנים , לאט לאט אבל כבר אי אפשר להתכחש לשינוי. שמחות קטנות ומאושרות היו בשנה הזו . סדר פסח ראשון מזה שנים שלא הסתיים עם ראש תקוע באסלה , האצבעות עמוק בגרון , מנסה להקיא בשקט שבחדר הסמוך בו יושבת כל המשפחה לא ישמעו . ביקור אצל המשפחה בלונדון היפה והקרה , לאכול במסעדה שם בלי להיות מוטרדת האם השירותים מספיק נקיים כדי שאוכל לקיים שם את הטקס הפרטי שלי.
מגלה את האוכל מחדש . אני לא אוהבת פיצה או כל מזון שיש בו גבינה צהובה מומסת . זה פשוט לא טעים לי . אז למה הייתי אוכלת את זה כל כך הרבה ב "ימי החושך" ? איך התנתקתי ככה מעצמי ואיבדתי את הדבר הכל כך פשוט וכל כך בסיסי הזה של מה אני אוהבת לאכול ?
מעריכה טעמים וריחות . תפוח עץ, מרק עוף , סלט טרי . לאכול לאט , בהנאה ובכיף
למדתי לשמור על עצמי. לא לשים מכשולים . אני מאוד אוהבת משמשים . יכולה לחסל קילו בלי להרגיש . אז אני קונה שלושה בחנות הירקות כל בוקר . רק שלושה . פעם הייתי קונה 20 ומחסלת אותם תוך 20 דקות .
יש עוד הרבה דרך לעשות . אני מאוד מוטרדת מהמראה , עדיין נלחמת בעצמי לא לאכול כשאני עצובה
אבל העתיד אופטימי מתמיד .
תמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי תמר
סובלת27/06/2009תמר... אני בולמית כבר 11 שנה, אני בת 27, עברתי את כל סוגי הטיפולים האינטנסיביים ביותר שיש ומעולם אבל מעולם לא הרגשתי שמישהו מבין אותי כמו לאחר קריאת ההודעות שלך בפורום. אני במצב ממש לא טוב בזמן האחרון.
הייתי שמחה לעזרתך, אם זה בסדר מבחינתך...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמה שאוכל - אסייע
תמר29/06/2009יקירתי
11 שנה זה הרבה זמן . אני לא יודעת איזה טיפול בחרת ואם הוא התאים לך או לא.
אני הגעתי לטיפול כאשר כבר הייתי בשלה לעשות את השינוי שעשיתי .
נכון בסרטים תמיד אומרים שאם ממש תרצי את זה אז תצליחי ?
זה בולשיט .
אני רציתי הכי בעולם להפסיק להקיא ועדיין לא הצלחתי.
הצלחתי רק כשהשכלתי להבין שני דברים עיקריים :
הנה מה שאני אמרתי לעצמי , לאורך כל תקופת ההחלמה שלי :
מגיע לי לחיות בלי המחלה האיומה הזו . מגיע לי . מגיע לי . מגיע לי
אני מוכנה לשלם את המחיר כדי להפסיק להקיא .
כל מחיר . כל מחיר . כל מחיר . כל מחיר
לעלות 10 קילו או יותר במשקל .
לוותר על הבגדים היפים שלי.
להתמודד עם הפחדים האיומים שלי .
ללכת לפסיכולוגית ולפתוח הכל . להבין מאיפה זה באה
ואחרי הכל מגיעה אהבה עצמית והשלמה וסלחנות ואיתה נושר גם המשקל העודף שצברתי בהחלמה והנה אני ניצולת בולמיה . זה כל כך שווה את זה
אני יכולה רק לספר לך מה עברתי . בתקווה שזה מה שייסיע . שיהיה לך כח .
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתמר המקסימה .
מנסה לשכוח.01/07/2009כמה טוב לראות עוד תגובות של בנות שאומרות שהן אופטימיות, שהמצב שלהן משתפר, שהן מרגישות שהן חוזרות לעצמן ..
אל תוותרי לעולם, את מדהימה, את מסוגלת, את חזקה.
אני בטוחה שלאט לאט, אחרי עוד הרבה עליות וירידות את תשיגי את המטרה שאת מצפה לה, את תאמיני בעצמך שוב ותראי את היופי שבך.
מגיע לך לשמוח, אני בטוחה.
תמשיכי לעדכן פה בתגובות .. זה מעודד בכל פעם מחדש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך
תמר06/07/2009באמת תודה על התגובות המקסימות שלך ( את תמיד מקפידה לענות לי . יפה לך).
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמר יקרה
סופי13/07/2009עוד חודש אחגוג שנה לתהליך ההחלמה. עוד חודש, שנה שלמה ללא זלילות והקאות. לאחר המון, המון שנים. בניגוד לכל ציפיותי, זה אכן אפשרי...
עוד לא בשלה לכתוב ולשתף, אך דבריך מחזקים מאד, מעודדים ומשמחים.
אשמח מאד אם תמשיכי לשתף אותנו בהתמודדות.
רק טוב,
סופי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואוו
רינה10/07/2009את נותנת המון כוח תמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה .
תמר12/07/2009לא חשבתי שלכתוב את מה שעבר עלי יעורר תגובות כאלה . אני מופתעת כל פעם מחדש .
תודה לך ,אני אמשיך לחלוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמר
סתיו20/07/2009מדי פעם אני נכנסת לפורום הזה, וקוראת קצת הודועת. שלך הכי מחזקות ומרתקות אותי. בתור אחת שעומדת מבחוץ, אחרי יותר משנתיים בלי האנורקסיה, לשמוע אותך, שאמנם פחות זמן מני בחוץ, אך ככל הנראה חזקה יותר, מחזק אותי מאד. אני אמנם בחוץ, אך בתקופה האחרונה חוויתי נפילה גדולה. נפילה שהצלחתי להתגבר עליה בזמן, למזלי, לתפוס את עצמי בידיים ולחזור לשליטה. אבל קריאה של הקסם וההתפעלות שלך מעצמך, התגליות החדשות שלך על עצמך, לאחר שהתעוררת בתוך ארון המתים של ההפרעה הזאת, והחלטת להיאבק בכוחות המשיכה החזקים ביותר שאני מכירה, הם..עושים את האפקט. תמשיכי לעדכן, יש אנשים שמושפעים מהתהליך הקטן והאישי שלך, אפילו בלי שאת יודעת את זה. מחזקת אותך בחזרה ושולחת חיבוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
תמר21/07/2009סתו תודה רבה . הפורום הזה הוא סוג של טיפול פסיכולוגי בשבילי . מדהים אותי כל פעם מחדש איך הבעיות של כולנו כל כך דומות ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

