בולמיה כתוצאה מחוסר התמודדות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמיה כתוצאה מחוסר התמודדות
    בהמה.
    30/06/2009

    אני לאיודעת אם זה המקום הנכון לרשום בו,
    אבל אני חסרת שליטה.
    החוסר שליטה שלי מתבטא במין,אלכוהול ואוכל.
    לצערי איני יודעת מתי מגיע "גבול הטעם הטוב".
    אולי כי חייתי עם ניצולת שואה שהכריחה אותי לסיים הכל מהצלחת, כי לכי תדעי אם מחר יהיה..
    החוסר שליטה שלי מתאחד באלגנטיות יתרה עם חוסר ההתמודדות, ההכחשה.
    כשקשה לי, רע לי, עצוב לי, שמח לי-אני פונה אל האוכל ואז אל האסלה.
    הם המפלט שלי, הם החברים הכי טובים שלי.
    נמאס לי מהם כבר ממזמן, אבל כשהם עוזבים זה רק לקצת- כי אני הרי בהמה, ובהמה היא חסרת שליטה.
    אני לא יודעת איך להתנהל עם הכל.
    ותהייתי...אולי אתם יודעים איך להתנהל? איך להתמודד עם האוכל? החיים? המחשבות?
    איך להיות בעלת שליטה.נמאס לי להתנהג ולהראות כבהמה.
    לא טוב לי ככה.
    אני כ"כ מלוכלכת.
    אני רוצה שליטה. על הכל. בעיקר על האוכל.
    תודה מראש.

    רצוי לציין-
    אני בת 19. 3 שנים בולמית, מתוכם בערך שנה שלא הקאתי עד לא מזמן (כי החיים האישיים שלי" התמוטטו" והייתי חייבת לברוח אל האוכל).בשנה הזו בערך הייתי מטופלת אצל פסיכיאטרית ודיאטנית בו זמנית.
    אני לא רוצה רוצה לחזור אליהם (והארנק שלי יותר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    02/07/2009

    שלום לך,
    ניכר הקושי שאת חווה מהתנהגותך "חסרת השליטה" לדברייך. נשמע שאת מאוד סובלת וקשה לך. כפי שציינת חוסר השליטה בא לידי ביטוי בתחומים רבים בחייך, מה שבטח לא קל לך.
    ציינת שבתקופה שהיית מטופלת לא הקאת, ראית שהטיפול עוזר לך להשתלט על הדחפים, מדוע לא להמשיך? את יכולה למצוא טיפול טוב ומתאים לך דרך קופות החולים (וכך לא לשלם או לשלם סכום סימלי) ולשמר את הישגייך המדהימים שעשית בשנה הזו.
    פעמים רבות, יש נסיגה בתקופות קשות, כפי שציינת ש"חייך התמוטטו", ודווקא בתקופות כאלה כדאי להיות מוחזקים בטיפול כלשהו ולהעזר ולשרוד את המשבר הקשה בדרך הטובה ביותר ובדרך שהכי לא תזיק לך.
    אני ממליצה בחום לחזור לטיפול שמתאים לך (עדיף במרפאות להפרעות אכילה שיש שם גם פסיכיאטרים) כי הגבת לטיפול הקודם כל כך טוב.
    בהצלחה ותשמרי על עצמך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיה היא

    בהמה.
    03/07/2009

    רישום בתיק האישי.
    אני לא רוצה שזה יהיה רשום לי בתיק האישי
    ורק באופן פרטי זה לא יהיה רשום בשום מקום..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו