עזרה בבקשה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה..
    שני
    08/07/2009

    למיטב הבנתכם כאנשי מקצוע...מה גורם לבטן ליהיות נפוכה ושמנה!?ביחס לגוף שלי שאני מודעת שהוא רזה..הבטן ממש שמנה ונפוכה..וכן יש לי הפרעת אכילה מיזה 4 שנים..ואני לא אומרת זאת כי אני חולה..זה באמת כך??מה הסיבות לכך??תת תזונה??בעיות בריאותיות כאלה או אחרות שגורמות לזה?או מה?חשוב לציין שלעולם לא טופלתי..לאחרונה יש לי המון תופעות כגון נפיכות של ממש..גזים..לפעמים עצירות..או שילשול מוזר עם רירית(סליחה על הביטוי)כאבי בטן..סחרחורת וכו..תעזרו לי להבין למה הבטן נפוכה:(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדניאל

    לירן רוגב
    10/07/2009

    לאכילה לא מאוזנת ולא בריאה (לכל כיוון - גם הפרזה וגם צמצום) יש מגוון של השפעות מזיקות, כולל הפרעות בתהליכי העיכול, שעלולות לגרום לחלק מהתופעות שאת מציינת. הבעיה היא לא הבטן הנפוחה - הבעיה היא הפרעת האכילה, מחיריה והשפעותיה על חייך, בכל מישור. את מציינת שמעולם לא טופלת, ואני ממליץ לשקול לפנות לטיפול מקצועי כדי להתמודד גם עם הבעיות שאת מתארת, וגם עם שאר המחירים שהפרעת האכילה גובה ממך. לייעוץ והכוונה נוספת את מוזמנת לפנות לקו הסיוע להפרעות אכילה, ב 08-9357035.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו