אנורקסיה-התמודדות עם הסביבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנורקסיה-התמודדות עם הסביבה
    יעלה
    13/07/2009

    שלום רב,
    אני בת 52 ולאחרונה אובחנתי כאנורקטית (גובה 167 ומשקלי 47 ק"ג). רציתי לדעת כיצד עלי להתמודד עם הסביבה הקרובה (משפחה/חברים) ועם הסביבה המעט רחוקה יותר (מקום העבודה).
    לעיתים אני מרגישה כי ההתעסקות שלהם בי הינה חודרנית יתר על המידה,מעיקה, מציקה ואינה משרתת את המטרה. האם עליהם לשמש "כשוטר".. לוודא מה אכלתי.. כמה אכלתי .. מתי אכלתי?
    ברורה לי לחלוטין הדאגה שלהם אבל כפי שכתבתי, לעיתים זה הופך להיות בלתי נסבל.
    כמו כן רציתי לדעת האם יש סטטיסטיקה לגבי אחוזי הריפוי של אנורקסיה בגילאים שלי..
    האם יוצאים מזה לגמרי ??
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעלה

    לירן רוגב
    14/07/2009

    את שואלת איך מתמודדים עם הסביבה, אבל אולי השאלה צריכה להיות איך מתמודדים עם הבעיה? האם מה שהופך את החיים לבלתי נסבלים זו הדאגה של הסביבה או הפרעת האכילה?
    מהשאלה שלך על סטטיסטיקות להבראה אני מסיק שאת ספקנית לגבי היכולת להיפטר מההפרעה, ואם כך הדבר חשוב לדעת שספקנות ואמביוולנטיות לגבי המאבק בהפרעה אופיינים בכל גיל. אני מקווה שלא תתני להם למנוע מעצמך את ההתעקשות על קבלת עזרה וטיפול. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו