מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת
    ל.
    17/07/2009

    כבר שנתיים שאני סובלת מבולימיה. בהתחלה בכלל לא יכולתי להודות שאני חולה. עכשיו אני נגעלת מעצמי. אני מסוגלת להחזיק שבוע שלם בלי להקיא ואז פתאום משום מקום ומשום סיבה אני נתקפת רצון אז לאכול מכל הבא ליד. מאיפה זה מגיע?? איך אני יכולה לעצור את זה?
    התקף אכילה כזה של כל סוג האוכל, כמויות עצומות שלא ניתנות לתיאור. אוכל שאולי הייתי אוכלצ בשבוע. אני יודעת מה עליי לאכול "לפי הכללים" . הייתי כבר בקבוצה וירדתי. ועכשיו אני הורסת הכל. והורסת את עצמי. ושונאת את עצמי. אני בתהליכי טיפול םפסיכולוגי אבל לא מצליחה לבד להתמודד עם זה בנתיים. בבית.
    אני מרגישה כאילו אין מי שיוכל לעזור לי. אני במעגל שלא נגמר. איך עוצרים את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    לירן רוגב
    18/07/2009

    מחשבות הייאוש הן הרבה פעמים קולה הממלכד של ההפרעה. תהליך ההחלמה אינו קל, הוא דורש זמן ומאמץ, אבל חשוב לזכור את המטרות - לא רק לאכול לפי הכללים או לרדת במשקל, אלא לסלק את השפעתה המזיקה של הפרעת האכילה מחייך. ההימצאות בטיפול היא סימן טוב וחשוב, ואני מקווה שתצליחי לדבוק ולהתחייב לתהליך, ולא להתפתות למחשבות הייאוש. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו