מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול כפייתי אפקטיבי?עדי19/07/2009
אחותי חולה בבולימיה מזה כ 10 שנים היא היתה אצל הרופאים והפסיכיאטרים הכי טובים ולא מוכנה להתאשפז היא מוכנה לעשות טיפול"בדרך שלה" מוטב לציין שיש לה שתי ילדים וכשהייו קטנים המחלה פחות הפריעה היום אנחנו מפחדים שהילדים יושפעו מזה ומנסים להסתיר מהם כמה שאפשר
מה ניתן לעשות אנחנו כבר אובדים תקוות מפחדים להשלים עם זה שנצטרך לסבול את המחלה ולוותר על פיתרון אין צורך לציין שכל המשפחה סובלת וההתעסקות סביב החיפוש והשכנוע לטפל נהפכו להיות בלתי נסבלים,נשמח לדעת אם יש טיפולים אלטרנטיבים חוץ מאישפוזים ממושכים שמהווים בעיה בגלל הילדים ואם בכלל יש תקווה שהיא תסכים לטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנקודת מבט לא מקצועית
שואלת20/07/2009נראה לי שלא ניתן לעזור למי שלא רוצה לעזור לעצמו. ההכרעה על קבלת טיפול היא הכרחית לדעתי.
אין זה אומר שאת צריכה לאבד תקווה, אולי בתחילה היא תתחיל טיפול "בדרך שלה" עם פסיכולוג שיגרום לה להבין שהיא צריכה טיפול שונה. אולי אפילו הטיפול שהיא רוצה לעצמה יניב פירות, גם זו אפשרות, תלוי בשיתוף הפעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעדי
יעל שטראוס-הנדל20/07/2009שלום עדי,
מהתיאור שלך עולה הקושי וחוסר האונים במיוחד לאור העובדה שיש ילדים שמעורבים בכל זה. האם מכל הטיפולים שאחותך עברה משהו עזר? אם כן, כדאי לחזור לסוג הטיפול שעזר (שבדרך כלל כולל טיפול כוללני שכולל טיפול פסיכיאטרי, פסיכולוגי ותזונתי). ישנן מסגרות של טיפול יום, כלומר מספר שעות ביום ללא לינה. מסגרות אלה אינן אינטנסיביות כמו אשפוז אך הן יותר תומכות ומחזיקות מטיפול בתדירות של אחת לשבוע.
כדאי לברר על מקומות מהסוג הזה שיש להם ניסיון בטיפול בהפרעות אכילה.
המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

