לא בדיוק אנורקסיה ולאממש הפרעה אבל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא בדיוק אנורקסיה ולאממש הפרעה אבל
    נואית
    20/07/2009

    אני בת 14 שוקלת 38-9 על 1.48....
    אני לא מרשה לעצמי להעלות וכל פעם שאני עולה אני לוקחת לקסעדין...
    אני לא מרגישה רזה פעם שאני משמינה אני נכנסת לדיכאון מטורף...
    כשהייתי ביום שגרתי של הלימודים ניו לי ארוחות מסודרות
    עכשיו בגלל החופש אני פחות אוכלת בבוקר אני לא אוכלת רק בצהריים והערב
    אני לא מרגישה רזה בכלל..
    זה מבאס אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירן רוגב
    20/07/2009

    נשמע שהעיסוק במשקל ובאכילה אינו בריא ואף במגמת החמרה (כפי שקורה הרבה פעמים בחופש). כדי לפתור את הבעיה ואת מצב הרוח הרע שהיא גורמת לך, ולפנות אותך לדברים שנערה בגילך אמורה להיות עסוקה בהם בחופש הגדול, אני ממליץ לך לשתף את הורייך במתרחש ולבקש סיוע בהתמודדות עם הבעיה. בנוסף, חשוב לדעת שמשלשלים אינם מובילים לירידה במשקל אלא לאובדן נוזלים בלבד, מה שהגוף מחזיר לעצמו תוך יום יומיים. התוצאה היחידה היא כאבי בטן ועצירויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו