בחזרה לדרך הבריאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בחזרה לדרך הבריאה
    ללא שם
    21/07/2009

    זו פעם ראשונה שאני כותבת פרטים מדוייקים על עצמי: אני בת 17, 1.67, 54 ק"ג.
    לפני כחודשיים התחלתי דיאטה ממשקל 56 למשקל 50, אבל זה לא היה "בדרך הבריאה". אכלתי הרבה פחות ממה שהייתי רגילה והייתי אובססיבית לספירת קלוריות. וגם מדי פעם כשיש לי התקפי אכילה אני לוקחת עדיין כדור משלשל (פעם בשבוע..)
    ואז מסגרת בית ספר התפוגגה, כבר לא אוכלת לפי שעות, משעמום אוכלת מה שבא לי וככה העליתי לי 4 קילו. אין מבחנים והתרוצצויות של לחץ. הרבה זמן פנוי..

    אבל אני רוצה לשקול 50-51 (בטווח הנורמה) אבל אחרי שעשיתי די הרבה שטויות עם הגוף שלי, ומנעתי מעצמי את מה שאני אוהבת וכל התקפות האוכל המגעילות האלה- לא בא לי לחזור לשם. ואני צריכה להפסיק להשתמש במשלשלים כי אני נעשית חיוורת וכי אני יודעת שזה פוגע בגוף.

    אל תגידו לי שאני לא צריכה להוריד את ה-4 קילו האלה, כי אני רוצה להוריד אותם וזה בטווח של ה-BMI , אבל אני צריכה עזרה איך להוריד בדרך הבריאה :
    כמה קלוריות לאכול ? (בתקופות ממש גרועות הייתי אוכלת 800-1000 קלוריות, כמה להוסיף?)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחזרה לדרך הבריאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה ושכחתי להוסיף

    ללא שם
    21/07/2009

    כשאני כותבת "דרך בריאה" אני מתכוונת לכך שאני שמה לב למה אני מכניסה לפה :לחם קל, ברנפלקס, יותר ירקות ופירות, וכשאין התקפות של זלילה (ואני לא רעבה כשזה קורה=\) -אז פחות מתוקים ומסוכרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני יכולה להגיד לך רק מהנסיון שלי

    שואלת
    21/07/2009

    את צריכה לאכול נכון ובגלל שאני עצמי לא יודעת להגיד לך איך לאכול נכון (כי אני עדיין בדרך החוצה מהפרעת אכילה), אני מציעה לך או להתייעץ עם דיאטנית או לפחות עם ההורים שהם יותר אובייקטיבים. ואל תחשבי שאת יודעת יותר טוב ושלא רואים תוצאות וכל זה, המטרה היא להיות בריאה לא להיות רזה, ובזה מבט אובייקטיבי קשה לפתח (מנסיון)
    תזכרי מה שאני אומרת לך- אם את אוכלת נכון ומסודר ואת נשארת כמו שאת עכשיו זה אומר שככה זה נכון ואת לא צריכה לרדת. אני לא מאמינה שהתפתתי להחליף את כל החיים שלי בשביל כמה קילוגרמים, וזה יכול לקרות לכל אחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רוצה בדרך הבריאה

    ללא שם
    21/07/2009

    וזה מה שאני מנסה לעשות.. אוכלת מסודר, ואצלי כן רואים הבדל של 3-4 קילו.
    אז כן חשוב לי להגיע ליעד שוב.
    מישהו יודע כמה קלוריות אני צריכה לאכול? 1200 זה סביר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    21/07/2009

    שלום לך,
    נשמע שמטרתך העיקרית היא הירידה של ה- 4 ק"ג הללו. לפי חישובי מסת הגוף אם משקלי 50 או 51 עדיין תיחשבי כסובלת מתת משקל, כך שזו אינה הדרך הבריאה. טוב, שהבנת כי עלייך לאכול בדרך בריאה וטובה לך ולגופך (הכוללת קבלת מחזור חודשי וכו') אך לצעיר, איני יכולה לתת לך אינפורמציה שכוללת מספר קלוריות יומי. לצורך זה תצטרכי לפנות לדיאטנית, עם עדיפות לכזו המתמחה בהפרעות אכילה.
    הצעד הראשון הוא ההבנה שאת צריכה תפריט בריא (ולא כזה שפוגע בגוף), אך עם זאת, נשמע ששאיפותייך הן עצם הירידה במשקל.
    אני ממליצה לפנות לדיאטנית שמומחית בתחום, וכל הכבוד לך שאת רוצה דרך אחרת, בריאה יותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו