חופש גדול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חופש גדול
    עדי
    21/07/2009

    אני בת 15 וחצי, ושנה שעברה הייתה לי דייטה ממש מסודרת עם 3 ארוחות ביום וירדתי 8 קילו.
    השנה התחלתי לאכול שטויות כל הזמן,
    ועכשיו בחופש זה בכלל נורא ואני אוכלת כל הזמן,
    אני לא יודעת כבר מה לעשות.. יש לי כל יום בולמוסים
    אני לא מפסיקה לאכול ובעיקר בלילה- כ-ל הזמן
    העלתי כבר 3 קילו מתחילת החופש, ז"א שאני שוקלת עכשיו 53
    אני חייבת להוריד אותם חזרה אבל אני לא מפסיקה לאכול
    מה אני אמורה לעשות? ממש קשה לשמור על ארוחות מסודרות בחופש
    כל העניין הזה הפך לסיוט ואני לא מפסיקה לחשוב על זה ולא מצליחה אפילו לישון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חופש גדול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חייבת לציין

    שואלת
    21/07/2009

    שזה נשמע כאילו זה סוף העולם. כולה 3 קילו (ואומרת לך את זה אחת שיש לה הפרעות אכילה).
    אני חושבת שהדבר הכי טוב בזה שאני בדרך החוצה זה שלמדתי לאבחן מתי הכל סובב סביב המשקל והאוכל ומתי באמת צריך לשנות. הבעיה היא לא אם תשקלי 50 או 53, הבעיה היא שזה מפריע לך עד כדי כך שאת לא מצליחה לישון. דברי עם מישהו שאת סומכת עליו לפני שיהיה מאוחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו