הפרעות אכילה ילדה בת 8!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות אכילה ילדה בת 8!
    נצחיה
    22/07/2009

    שלום,
    אנו זוג הורים מבולבל, חרד ומתוסכל!.
    מזה כשלושה שבועות שאנו מבחינים בשינוי שחל אצל בתנו הבכורה בת ה - 8 בתחום התזונה. מילדה שהאוכל היה בעבורה מקור להנאה, אושר ושמחה, שאכלה הכל מהכל ללא קושי/בעיה אנו עדים לתופעה בה מיום ליום כמויות האוכל מצטמצמות, ישנה דרישה לאוכל נוזלי בלבד כגון מעדנים בטענה ש"כואב לי בגרון", "שכחתי איך בולעים", "אני לא יודעת מה קרה לי בתקופה האחרונה".."אני רעבה ומפחדת שהאוכל יתקע לי בגרון",, חשוב לציין שבעקבות התלונות על הכאב הלכנו לשני רופאי ילדים, כל אחד בדק אותה בתורו ושניהם פסקו שאין שום בעיה פזיולוגית לא בגרון ולא בתהליך הבליעה עצמו.בנוסף לירידה בכמויות המזון וסוגיו אנו חשים שמצב רוחה נתון לשינויים, היא מדוכדכת, עייפה וכשקרבה שעת הארוחה " נופלות פניה".שנת הלילה רציפה ורגועה.
    בכל הקשור להתנהלות היומיומית ו בגדול - כל עוד היא לא מתבקשת לאכול - "הכל בסדר" - היא הולכת לקיטנה, נפגשת אחה"צ עם חברים, משחקת עם האחים הקטנים שלה בבית (5 ן 1), מחשב, ספרים וכו'.
    מכיוון שברצוננו "להכות בברזל בעודו חם" ולהכחיד ולטפל בבסיס הבעיה היינו מבקשים לדעת מה ואיך וכיצד "לגעת" בבעיה ולהחזיר עטרה ליושנה. כרגע החרדות, הלחץ והכעסים שלנו סביב הנושא לא תורמים ואף גרוע מכך מזיקים.
    לתשובתך נודה,
    בברכה, נצחיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות אכילה ילדה בת 8!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהידוע לי בתור חולה

    שואלת
    22/07/2009

    להורים יש המון השפעה, אז טוב שאתם עם היד על הדופק ועוד יש לכם המון סיבות לתקווה. ככל שידוע לי בהפרעת אכילה בדרך כלל מטפלים בשילוב של שניים או יותר מן הבאים- פסיכולוג המתמחה בהפרעות אכילה, דיאטנית (כדאי שגם תתמחה בזה), פסיכיאטר, וכו'. הכל לפי איבחון מסודר של הילדה. בגלל שהיא הרבה מתחת לגיל 18 יש לכם את כל הזכויות לשלוח אותה למומחים שיוכלו לאבחן ולעזור, מה גם שזה עוד שלב מוקדם.

    אצל הרבה בנות, כך הבנתי, הבעיה מתחילה בגלל התפתחות פיזיולוגית מוקדמת ביחס לסביבה, או רגשות שליליים כלפי ההתפתחות הגופנית, האם זה כך אצל ביתכם? אם כן- סביר שטיפול אצל פסיכולוג יועיל למדי, הוא (או היא) גם בטוח ישתפו אתכם בכל התהליך ותהיו חלק מרכזי ופעיל בו.

    חשוב שאתם דואגים לביתכם ושאכפת לכם, זה אחד הצעדים הכי חשובים בטיפול, הורי מתכחשים והתכחשו לבעיה, וזה יצר חלק גדול מהסחבת בנושא הטיפול שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנצחיה

    לירן רוגב
    22/07/2009

    טוב שאתם מודעים ונכונים לטפל בבעיה מיידית. היות ומדובר בגיל כה צעיר, אני ממליץ לכם לנסות לבדוק אפשרויות טיפול ו/או הדרכת הורים במרכז שניידר לרפואת ילדים, שם מתמחים בטיפול בהפרעות אכילה בגילאים כאלו. ניתן לבדוק פרטים בטלפון 03-9253663. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו