בולימיה בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולימיה בהריון
    לירון
    23/07/2009

    שלום,
    אני בשבוע 34 להריוני הראשון. אני בולימית מזה כ-10 שנים ומתחילת ההריון אני במעקב אצל דיאטנית+פסיכולוגית. תמיד הייתי בטוחה שכשאהיה בהריון אפסיק להקיא וכך באמת זה היה עד שהחלו הבחילות הנוראיות שגרמו לי להקיא ומשם הדרך לאכילה המכוונת להקאה הייתה קצרה מאוד. עד כה עליתי 8 ק"ג ואני יודעת שזו עלייה תקינה ו ב"ה כל הבדיקות תקינות אבל אני מאוד דואגת לשלום העובר שלי, לא רק מבחינה פיזית. אני יודעת שזה קשה להבין איך אני יכולה לנהוג בכזה חוסר אחריות אבל לצערי גם לי אין תשובה לכך כיוון שלמרות כל החששות והפחדים שלי לשלום ההריון והעובר, אני מוצאת את עצמי "נופלת" פעם-פעמיים ביום, במקרה הטוב. מהן ההשלכות שיכולות להיות למצב זה על העובר מבחינה פיזית ומנטלית? אני מאוד מודאגת וחושבת שהדאגה הזו עוד יותר "מכניסה" אותי למעגל ההקאות הנוראי הזה...
    תודה,רינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולימיה בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרינת

    לירן רוגב
    25/07/2009

    אין ספק שהתנהלות כזו היא מדאיגה ומזיקה, גם במהלך הריון וגם במהלך החיים בכלל (יש מחירים גם ללהיות אמא עם הפרעת אכילה). נשמע שאת מאד דואגת ממצבך, אבל שהפרעת האכילה אינה מרפה ממך בתקופה המורכבת הזו, ואולי אף להפך, מנצלת את דאגתך כדי ללכוד אותך עוד יותר. הדרך היחידה שאני מכיר להתמודד עם הפרעת אכילה היא בטיפול מתאים, דרך הרבה מחויבות, מאמץ ועבודה משותפת. אם את אכן נמצאת בטיפול אינטנסיבי דיו, אצל אנשי מקצוע המומחים לנושא, זה המקום למקד בו את מאמצייך למגר את ההפרעה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו