נמאס לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאס לי
    1111
    14/08/2009

    לירן כואבים לי כל העצמות בגוף
    זה לא קל לרדת במשקל כמו פעם
    אי אפשר לרוץ. ואני במשקל בריא. יכלתי לרוץ המון כשהייתי בתת משקל. אחרי תת משקל קיצוני כל הגוף נדפק. אין לי כח לחרא הזה. נמאס לי מהכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמית

    לירן רוגב
    16/08/2009

    האם את/ה בטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ZXCV

    1111
    20/08/2009

    איך מתגברים על חשיבה של שחור ולבן, פרפקציוניזם,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לעמית

    יעל שטראוס-הנדל
    21/08/2009

    שלום עמית,
    שומעים את הסבל שלך , הסבל שהגוף כבר לא חזק כפי שהיה. בנוסף, התחלת לדבר על החשיבה וההתנהלות- הפרפקציוניזם, החשיבה הקיצונית וכו'. אני ממליצה מאוד לפנות לטיפול ושם להבין מדוע את זקוקה לחשיבה מסוג זה, להתחיל למצוא את האמצע ולא את הקצוות, להבין מדוע יש עיסוק במראה/משקל עד כדי פגיעה בגופך וכו'. בטיפול, זה המקום לברר את הדברים האלה ועוד הרבה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בסוג של טיפול

    1111
    21/08/2009

    טיפול חינמי, עד גיליי 18. וחינם כלומר לא מקצועי מן הסתם. לא בראש של ההורים שלי לסדר לי משהו רציני. ההורים שלי מאד "פרו-אנורקטיים", כאילו.. לא ישירות, אולי לא במודע גם. אבל יש להם הערות על הגוף וכאלה, ובבית שלנו יש הבדל ענק בין בנות לבנים, כלומר, נגיד, לאבא שלי יש כרס ענקית, ואף אחד לא חושב שזה משנה משהו, אבל אם לבת יש אפילו חצי כרס זה מאד משנה. הוא מעודד את אמא שלי להתאמן, בזמן שהוא שוכב לו על הספה ואוכל תפוא מטוגן עם שומן חזיר, ומספר לה שאם הקו מותן-צלעות לא רזה, זה מצביע על אדם לא בריא. היא חיה תסרט שהבטן שלה גדולה וכל החרא הזה, בקיצור המשפחה הכי דפוקה שיכולה להיות.
    עכשיו.. נראה לי שהבעיה שלי היא נרקיסיזם. ואולי גם חוסר בחיים רוחניים כי אני תמיד רק חושבת איך אחרים חווים אותי.
    בגלל זה ציינתי קודם את הקטע של השחור לבן, שמעתי שזה קטע של נרקיסיסטים. יש לי איזה קטע של אובססיה למראה שלי והכל.. בעצם אולי אני מדברת ככה כי הבטחון שלי גבר בזמן האחרון. אולי יותר מדיי.

    יש קשר בין אנורקסיה לסכיזופרניה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בסוג של טיפול

    1111
    21/08/2009

    טיפול חינמי, עד גיליי 18. וחינם כלומר לא מקצועי מן הסתם. לא בראש של ההורים שלי לסדר לי משהו רציני. ההורים שלי מאד "פרו-אנורקטיים", כאילו.. לא ישירות, אולי לא במודע גם. אבל יש להם הערות על הגוף וכאלה, ובבית שלנו יש הבדל ענק בין בנות לבנים, כלומר, נגיד, לאבא שלי יש כרס ענקית, ואף אחד לא חושב שזה משנה משהו, אבל אם לבת יש אפילו חצי כרס זה מאד משנה. הוא מעודד את אמא שלי להתאמן, בזמן שהוא שוכב לו על הספה ואוכל תפוא מטוגן עם שומן חזיר, ומספר לה שאם הקו מותן-צלעות לא רזה, זה מצביע על אדם לא בריא. היא חיה תסרט שהבטן שלה גדולה וכל החרא הזה, בקיצור המשפחה הכי דפוקה שיכולה להיות.
    עכשיו.. נראה לי שהבעיה שלי היא נרקיסיזם. ואולי גם חוסר בחיים רוחניים כי אני תמיד רק חושבת איך אחרים חווים אותי.
    בגלל זה ציינתי קודם את הקטע של השחור לבן, שמעתי שזה קטע של נרקיסיסטים. יש לי איזה קטע של אובססיה למראה שלי והכל.. בעצם אולי אני מדברת ככה כי הבטחון שלי גבר בזמן האחרון. אולי יותר מדיי.

    יש קשר בין אנורקסיה לסכיזופרניה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמית

    לירן רוגב
    23/08/2009

    נשמע שאת עסוקה בהרבה שאלות סביב מה שקורה לך וסביב העזרה והתמיכה שאת יכולה לקבל לעצמך כרגע. בוודאי שאין לי יכולת להציע לך אבחנות דרך האינטרנט, אבל בכל מקרה חשוב להבין מה המצוקה שלך כרגע ואיך ניתן לסייע לך, לא פחות מלתת לזה כותרת אבחנתית כזו או אחרת. טוב לשמוע שאת כן בטיפול, וטיפול חינם בוודאי לא אומר טיפול לא מקצועי. אולי ניתן להעלות חלק מהתהיות האלו בטיפול, כדי לנסות להבין איך מסייעים לך כיום לקבל את התמיכה והעזרה שאת זקוקה לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו