חייבת עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת עזרה
    עדן
    16/08/2009

    אני בת 25 כל חיי הייתי בדיאטה, לפני 4 שנים ירדתי 18 קילו, והגעתי לגוף מושלם, מאז המצב התחיל להדרדר לא הצלחתי לשמור על המשקל.
    התחילו בולמוסים של אכילה, ניסיתי לטפל בזה בטיפול פסיכולוגי שלצערי לא הניב תוצאות.
    כל דבר שקצת מטריד אותי גורם לבולמוס אכילה להגיע, זה יכול להיות שיחה עם המנהל, ריב עם המשפחה ויכוח עם חברה, לחץ ממבחן כל דבר קטן גורם לבולמוס.
    החיים שלי נהרסו בגלל זה.
    אני רוצה לטפל בזה אחת ולתמיד...לאן פונים? יש מישהו שניצל מבולמוס אכילה? יש דרך יעילה לטפל בזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    יעל שטראוס-הנדל
    16/08/2009

    שלום לך,
    קודם כל, טוב שאת מעוניינת לטפל בבעיה, כי המצב הנוכחי לא בריא לך ולגופך.
    לפני 4 שנים, לאחר שירדת 18 ק"ג, לאיזה משקל הגעת? מה גובהך? לעיתים קרובות , בגלל שהגוף בחסך עולה הצורך בבולמוס לכן אני שואלת פרטים על משקלך וגובהך.
    בנוסף, קיים גן כמובן פן ריגשילצורך ולדחף בבולמוסים ואותו יש לברר בטיפול. אני מבינה שהיית בטיפול בעבר שלא הניב תוצאות, אך לעיתים יש להגיע לטיפול במצב של בשלות לכך ולהתמודדות הלא פשוטה הכרוכה בכך.
    אני ממליצה לפנות לטיפול במרפאה המתמחה בהפרעות אכילה, שם מתבצע טיפול כוללני הכולל טיפול פסיכולוגי וטיפול דיאטני, במידת הצורך הדרכות הורים ועוד.
    המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים נוספים

    עדן
    16/08/2009

    היי יעל,
    לאחר שהורדתי ממשקלי הייתי במשקל 58 והגובה שלי: 1.72
    כיום משקלי 66.

    איפה יש מרפאה כזו באזור המרכז? תוכלי להפנות אותי?

    איך מגיעים למצב כזה, שכל דבר שקורה לא משנה עצוב,שמח, מרגש, מלחיץ,מכאיב, מצחיק כל דבר גורר התקף אכילה בלתי נשלט? למה זה קורה? חשוב לי לציין שלפני ההורדה הדרסטית במשקל לא זכורים לי בולמוסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    יעל שטראוס-הנדל
    17/08/2009

    שלום,
    כפי שתיארת, כל חייך היית בדיאטה, כלומר נושא האוכל תמיד היה עניין עבורך. יתכן שהירידה במשקל היתה יחסית קיצונית (18 ק"ג) עבורך ועבור גופך והיית צריכה סוג של פיצוי. וכמובן, כפי שציינתי, קיים גם הפן הריגשי המתלווה לאוכל ולאכילה.
    איני יכולה להמליץ על מרפאה ספציפית אך קיימות אופציות של מרפאות כאלה ששייכות לקופות החולים השונות, או שאת יכולה לפנות לטיפול באופן פרטי אצל מטפל/ת ודיאטנית המתמחים בתחום הפרעות האכילה.
    המון הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו