חרטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרטות
    סימה
    20/08/2009

    שלום, אני בת 18 גובה 1.46, התחלתי דיאטה לפני חצי שנה וירדתי בצורה חדה 10 קילו, הייתי 54 ועד לא מזמן הייתי 44. בזמן האחרון כולם אמרו לי שאני צריכה להשמין כי זה כבר לא יפה. אף פעם לא נשברתי למתוק ואוכל משמין, מה שגרם לי להצליח להחזיק את הדיאטה, כל קלוריה הייתה ספורה, אם להסתכל מהצד ספירת הקלוריות הייתה אובססיה. מאז שאמרו לי להשמין עליתי 3 קילו וכרגע אני 47 בתירוץ של 'אומרים לי להשמין אז למה לא'. אני חייבת מילה או שתים שתגרום לי להחזיק את עצמי ולהפסיק את הזלילות בלילה ובמיוחד כי זה לא בריא.. ייעוץ קטן יעזור מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון

    סימה
    20/08/2009

    גובה 1.57*

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לסימה

    יעל שטראוס-הנדל
    20/08/2009

    שלום סימה,
    מההודעה שלך לא כל כך ברור לי מה החלק שהכי מפריע לך? העליה במשקל? ספירת הקלוריות האבוססיבית (לדבריך)? הזלילות בלילה?
    לפי הנתונים היבשים בלבד, משקל 44 ק"ג ביחס לגובה שלך הוא תת משקל ואכן את צריכה לעלות במשקל.
    זלילות הן אכן לא בריאות (איני יודעת למה את מתכוונת כשאת אומרת זלילות- מהן הכמויות?), מצד שני תת משקל וירידה כה חדה במשקל גם אינם בריאים. פעמים רבות בגלל חסך ורעב של הגוף מתחילות הזלילות שבאות לפצות על כך. חשוב להגיע לתפריט מאוזן שבריא לך ולגופך. ולכן אני ממליצה לפנות לדיאטנית מומחית בהפרעות אכילה שתעזור לך בכך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו