צריכה עזרה.. דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה.. דחוף!
    מיכל
    23/08/2009

    אני ממש מיואשת אני לא יודעת מה לעשות... יש לי אחות קטנה בת 7 והיא מתחילה להתנהג כמוני, וזה מפחיד אותי אני לא רוצה שהיא תגדל להפרעות אכילה, באמת שלא, אני רוצה שתהיה נורמלית, שתאכל נורמלי. אני מטופלת באשפוז יום ויש לי תפריטמדויק והשגחה צמודה של ההורים, על לא מזמן הייתי מעירה לה תמיד על כל מה שהיא אוכלת, רק רציתי שלא תשמין שלא תעשה את הטעות שאני עשיתי, למרות שידעתי כמה זה כואב כשאחרים מעירים לך על השומן ועל האוכל. היום אני כבר לא מעירה לה, אבל אני מפחדת שכבר מאוחר מידי. היא אוכלת ב-ד-י-ו-ק כמו שאני אוכלת, היא אוכלת את אותו האוכל, פתאום היא אוכלת דברים שהיא לא אכלה עד עכשיו, היא אוכלת באות קצב שאני אוכלת, היא בוחנת אותי, ואני מפחדת, ממש, מפחדת שעשיתי לה נזק. זה הדבר האחרון שאני רוצה. מה לעשות? אני ממש מיואשת איך אמורים לטפל בזה? אני משתדלת שלא לאכול איתה כדי שלא תחקה אותי, אבל זה לא עוזר היא אוכלת ככה גם כשהיא לבד... מה עודים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה.. דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    לירן רוגב
    25/08/2009

    נשמע שיש לך התמודדות עם הפרעת אכילה משלך, ותהליך לעשות בעצמך. הדאגה שלך לאחותך מובנת וברורה, ודווקא בגללה אני ממליץ לך לרכז את מאמצייך בעצמך ובהחלמה שלך, גם כדי לשפר את מצבך וגם כדוגמה לאחותך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו