מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יאוש טוטאלי -בבקשה עזרהדובשי24/08/2009
שלום לצוות !
הייתי מטופלת בשיחות כמה שנים והפסקתי מזמן .אמרתי למטפל שלי שאני כל הזמן חוששת מהתקפי אכילה ,שיש לי אותם והם מתנהלים כך :מהרגע שאני קמה בבוקר אני חוששת מהתקף אכילה כפייתי שממוקד בעיקר בסוכרים ופחמימות ודברים לא מזינים עד למצב של עייפות טוטאלית .אני לא מצליחה לעצור את זה ובאיזשהו שלב אני כאילו מתעוררת למציאות וקולטת מה עשיתי וכואב לי נפשית ואני מרגישה מותשת ,כי אני גם מתאמנת אימונים קשים מידי יום כדי לשרוף את זה .
אז אני חייה מחשש לחשש מהתקפים אלו .
אני לא מבינה למה אני עושה את זה ,אבל אין לי ספק שיש לי בעייה ריגשית כלשהי.
שאני לא מצליחה להבין מהי .
האם יש לי הפרעת אכילה ?
רציתי להוסיף שאני אדם אימפולסיבי ,ונוטה למצבי רוח קיצוניים .
אין לי כסף לטיפול פרטי ,ורציתי לדעת אם בקופ"ח יש טיפול מתאים לזה .
תודה רבה על עזרתכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני איתך
עדן24/08/2009הי...אני לא יודעת אם זה יעודד אותך...אבל את בהחלט לא לבד...כל מה שרשמת כאן זה בדיוק מה שאני חווה...הרגשה נוראית ושנאה עצמית אחרי התקף בולמוס...גם אני הייתי בטיפול ופרשתי בגלל עיניין כספי...מצב לא קל...שוב אני אומרת את לא לבד..!
זה יישמע קצת טיפשי..אבל התחלתי לרשום על דף מה הרגשות שלי אחרי בולמוס והבטחתי לעצמי שכל פעם שאני מרגישה שהבולמוס קרב ובאאני אקרא את מה שרשמתי 10 פעמים...מקווה שזה יעזור..מה שכן, הבנתי מהטיפול היקר שהבולמוסים ללא ספק מגיעים מחסך רגשי...בהצלחה...אל תכעסי על עצמך לעולם, זו לא אשמתך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדן
דובשי24/08/2009תודה
אני מקשיבה ומאמצת כל עיצה !
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדובשי
עדן26/08/2009בשמחה... :) שיהיה לך בהצלחה...והכי חשוב תמיד תזכרי את לא לבד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל שטראוס-הנדל25/08/2009שלום לך,
שומעים את המצוקה מההודעה שרשמת, לגבי אבחנה- יש צורך במפגש וראיון מעמיקים בכדי לקבוע, אך אין ספק שיש קושי שמשפיע על התנהלותך וסדר יומך. ישנן מרפאות ציבוריות מטעם קופות החולים המתמחות בהפרעות אכילה ולשם אני ממליצה לפנות. שם תקבלי שיחות וטיפול דיאטני ופסיכיאטרי (במידת הצורך).
שיהיה המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

