מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני מתמוטטתליהי25/08/2009
אני אפילו לא יודעת אם זה הפורום המתאים, אבל אני לא יודעת כבר מה לעשות. יש לי רומן עתיק עם האוכל ונדמה שהוא לא ייגמר לעולם. ירדתי 21 קילו (ע"י דיאטה לא מאוזנת במיוחד, אבל גם לא הרעבה), כולם אומרים שאני רזה, ושאני אפסיק, אבל אני מרגישה שמנה, הכי שמנה בעולם. עכשיו די איזנתי את התזונה, אבל הבולמוסים האלה שבאים- פעם בשבועיים בערך, לא עוזרים למצב. אני באמת מיואשת כבר מהכל. הייתי בולמית בעבר, יצאתי מזה לבד... אבל רסיסים של המחלה עדיין נשארו אצלי. עדיין יש את הרגעים שאני רוצה להתנקות מהכל. אחרי שאני אוכלת (כמו היום למשל) אני מרגישה שהדרך היחידה לסיים את כל הסיוט הזה הוא המוות. זה לא נגמר, זו התמודדות יום יומית, ואני לא בטוחה שיש לי מספיק כוחות בשביל זה... אני כבר עייפה מהמצב. יש דרך לסיים את הסיוט הזה, מבלי לסיים את החיים? ואני מצטערת שאני נשמעת כ"כ אובדנית, אבל זה רגע שאני לא כ"כ במיטבי. אני באמת רוצה לטפל בעצמי ואני לא יודעת איך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר -
111125/08/2009יש דרך. תכיני ת'ארנק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליהי היקרה
תמר26/08/2009את לא דכאונית ולא כבדה . את הכי נורמלית שיש ואת מתמודדת עם דבר שנורא קשה להתמודד איתו . זו לא אשמתך .
את צריכה לעשות לדעתי כמה דברים ( אם לא עשית כבר)
1. לספר למישהו - אמא/אבא , חבר/חברה . לא להתמודד עם זה לבד
2. למצוא פסיכולוג טוב שיודע דבר או שניים על הפרעות אכילה . להכנס לטיפול ממוקד (פעם בשבוע לפחות) כדי ללמוד ולטפל בסיבות האמיתיות שגורמות לך להרגיש כל כך רע לגבי אוכל עד מחשבות אובדניות . במקביל
3. להבין את האוכל התזונה - ממליצה לך לקרוא הרבה באינטרנט על תזונה , להבין את האוכל ומה הוא עושה לגוף שלך
4. להתאזר בהרבה סבלנות וסלחנות כלפי עצמך- זה לא קורה ביום אחד ויהיו עוד נפילות ובולמוסים אבל לאט לאט החיים ישתפרו ובוקר אחד תביני שכבר חודשיים לא היה לך בולמוס אכילה , שאת חושבת על אוכל הרבה פחות ובאופן כללי החיים הרבה יותר טובים
ותמיד יש את הפורום עם האנשים המקסימים שלו והתמיכה האינסופית שלו
בהצלחה
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
עדן26/08/2009חמודה...כמו שתמר אמרה את לא לבד...זה באמת קשה אבל אני מרגישה ועוברת את אותו הדבר...הטיפול באמת יקר אבל באמת שווה כל שקל, את תהיי בסדר !! החיים יקרים מדי בשביל לאבד אותם על בולמוס..אני כבר מייחלת ליום שאסתכל ויראה שאין לי בולמוסים אני ממש מבינה אותך..שיהיה בהצלחה...לא להתייאש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליהי
לירן רוגב30/08/2009שלום ליהי. כפי שענו לך הגולשות בפורום, כדי לטפל בעצמך חשוב להתחיל תהליך טיפול מקצועי, שמשלב טיפול תזונתי עם טיפול פסיכולוגי. במידה ולא היית בטיפול בעבר, אני ממליץ לפנות לרופא משפחה ולשתף אותו, ולהסתייע בו כדי לקבל הפניה והמלצה לטיפול מתאים. יש טיפולים פרטיים שאכן עולים יותר אבל יש גם טיפולים מסובסדים דרך קופות החולים. מה שחשוב זה למצוא את הטיפול בו תוכלי לרתום את המוטיבציה שלך לעשות שינוי בחייך לטובת התהליך. כדי ליעץ לך מעבר לכך, צריך לדעת קצת יותר פרטים עלייך ועל הבעיה - במידה ותהיי מעוניינת בכך את יכולה לפנות לקו הסיוע להפרעות אכילה של "שחף", בטלפון 08-9357035.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

