עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    עדי
    31/08/2009

    אני באמת לא יודעת מה לעשות... אני בצבא ומאז שנכנסתי לצבא העלתי בערך
    שמונה קילו. אני שוקלת 85 בערך (לא נשקלתי המון זמן) והגובה שלי הוא 1.58, זאת אומרת שאני נמצאת במצב של השמנה...
    האמת שנראה לי שאני פששוט מפחדת להודות שיש לי הפרעת אכילה כי לפעמים קורים לי מצבים של בולמוסי אכילה שאני פשוט אוכלת ללא שליטה כמות גדולה של קלוריות...
    אני ממש מפחדת להגיע למצב של השמנת יתר מסוכנת ואני לא כל כך יודעת כרגע איך לטפל בבעיה מכיוון שאני נמצאת בצבא ובולמוסי אכילה לפי מיטב ידיעתי מוגדרים כבעיה נפשית והמוצא היחידי הוא קצין בריאות נפשי שאין סיכוי שאני אלך אליו...
    איך אפשר להתגבר על בולמוסי האכילה בלי עזרה של מישהו מקצועי??...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני עליתי בצבא

    תמר
    01/09/2009

    עדי היקרה , גם אני עליתי בצבא בערך עשר קילו . זה שילוב של שיעמום , אוכל זמין (ואוכל די גרוע , אם אני זוכרת נכון ...) וחוסר בפעילות גופנית .
    אני לא חושבת שללכת לקב"ן על בעיה כזו המשמעות היא לצאת מהצבא . קשה לך קצת אולי ואצלך זה מתבטא בבולמוסי אכילה - למה לא תדברי עם משיהו מקצועי על זה ?
    הפרעת אכילה חשוב לתפוס כשהיא קטנה ולטפל בה מייד .
    האם בעבר היו לך בולמוסים ? נסי לחשוב מתי מגיע בולמוס אכילה : כשרע לך ? כשמשעמם ? אולי לא אכלת שעות רבות ואז את ממש רעבה ולא שולטת במה שנכנס לפה ?
    אם את אוכלת משעמום או כשרע לך , את (ממש כמוני) מקשרת בין אוכל לרגשות וצריך לבדוק למה זה קורה ואת זה עושים בטיפול .
    יש לך זמן לעשות קצת כושר ? אם כן , אני ממליצה בחום
    שיהיה בהצלחה
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    לירן רוגב
    01/09/2009

    במידה ותנאי השירות שלך מאפשרים זאת את יכולה לנסות לפנות לתזונאית מתאימה באופן פרטי, אבל בכל מקרה מומלץ לעשות את זה בתיאום עם גורמים בצבא. גם לא הייתי פוסל על הסף פנייה לקב"ן. כקב"ן מילואים אני יכול לאמר שמערכת בריאות הנפש בצבא עושה הרבה מאד מאמצים לתת מענה לקשיים של חיילים בלי לתייג או לפלוט אותם מהשירות. החשש שלך מובן, אבל עמדתי היא שבריאותך קודמת לכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו