מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרהעדי31/08/2009
אני באמת לא יודעת מה לעשות... אני בצבא ומאז שנכנסתי לצבא העלתי בערך
שמונה קילו. אני שוקלת 85 בערך (לא נשקלתי המון זמן) והגובה שלי הוא 1.58, זאת אומרת שאני נמצאת במצב של השמנה...
האמת שנראה לי שאני פששוט מפחדת להודות שיש לי הפרעת אכילה כי לפעמים קורים לי מצבים של בולמוסי אכילה שאני פשוט אוכלת ללא שליטה כמות גדולה של קלוריות...
אני ממש מפחדת להגיע למצב של השמנת יתר מסוכנת ואני לא כל כך יודעת כרגע איך לטפל בבעיה מכיוון שאני נמצאת בצבא ובולמוסי אכילה לפי מיטב ידיעתי מוגדרים כבעיה נפשית והמוצא היחידי הוא קצין בריאות נפשי שאין סיכוי שאני אלך אליו...
איך אפשר להתגבר על בולמוסי האכילה בלי עזרה של מישהו מקצועי??...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני עליתי בצבא
תמר01/09/2009עדי היקרה , גם אני עליתי בצבא בערך עשר קילו . זה שילוב של שיעמום , אוכל זמין (ואוכל די גרוע , אם אני זוכרת נכון ...) וחוסר בפעילות גופנית .
אני לא חושבת שללכת לקב"ן על בעיה כזו המשמעות היא לצאת מהצבא . קשה לך קצת אולי ואצלך זה מתבטא בבולמוסי אכילה - למה לא תדברי עם משיהו מקצועי על זה ?
הפרעת אכילה חשוב לתפוס כשהיא קטנה ולטפל בה מייד .
האם בעבר היו לך בולמוסים ? נסי לחשוב מתי מגיע בולמוס אכילה : כשרע לך ? כשמשעמם ? אולי לא אכלת שעות רבות ואז את ממש רעבה ולא שולטת במה שנכנס לפה ?
אם את אוכלת משעמום או כשרע לך , את (ממש כמוני) מקשרת בין אוכל לרגשות וצריך לבדוק למה זה קורה ואת זה עושים בטיפול .
יש לך זמן לעשות קצת כושר ? אם כן , אני ממליצה בחום
שיהיה בהצלחה
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
לירן רוגב01/09/2009במידה ותנאי השירות שלך מאפשרים זאת את יכולה לנסות לפנות לתזונאית מתאימה באופן פרטי, אבל בכל מקרה מומלץ לעשות את זה בתיאום עם גורמים בצבא. גם לא הייתי פוסל על הסף פנייה לקב"ן. כקב"ן מילואים אני יכול לאמר שמערכת בריאות הנפש בצבא עושה הרבה מאד מאמצים לתת מענה לקשיים של חיילים בלי לתייג או לפלוט אותם מהשירות. החשש שלך מובן, אבל עמדתי היא שבריאותך קודמת לכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

