התלבטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות
    חיילת123
    07/09/2009

    שלום רב!
    אני בת 18.5 זה עתה התגייסתי לצבא בתת-משקל מאוד משמעותי, לא תקין. במהלך הטירונות ירדתי עוד כ-3.5 - 4 קילו כך שכעת משקלי נמוך עוד מממה שהיה.
    כעת אני שוקלת 34.5-35, התגייסתי 37.5-38 וגובהי 1.52; אני מאוד חרדה לעצמי אבל מרגישה שאם אניל א אצליח בצבא אני אכשל בחיי.
    אני מאוד מתלבטת מה לעשות בקשר להמשך כיוון שהצבא לקח תמיד חלק חשוב מאוד בחיי ואני עוד לא מבינה איך במשקל כזה גוייסתי והאם אני תקינה בכלל לשרת בצבא.
    אנא עזרו לי, אני בפרשת דרכים מאוד גדולה ובעייתית. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיילת

    לירן רוגב
    07/09/2009

    הרצון לשרת ולשמור על הערכים החשובים לך מעורר הערכה, אבל כנראה שאין די בכך לאפשר לך לדאוג לעצמך, ואת חרדה לעצמך בצדק. בריאותך קודמת לכל, וחשוב לפנות בהקדם לגורמים טיפוליים בצבא (קב"ן) כדי לאפשר לך לקבל טיפול ותמיכה. אם תעשי זאת בהקדם, אולי אפילו יש סיכוי שתוכלי לשמור גם על השירות הצבאי, אבל גם אם לא, צריך לזכור שזה אינו כישלון וודאי לא כישלון בחיים. איני יכול לקבוע דרך האינטרנט ממה את סובלת, אבל בכל מקרה נשמע שמדובר במשהו שיוצר מגבלה על התפקוד. מאמצייך כרגע צריכים להיות מופנים להסרת המגבלה הזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו