תודה מראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תודה מראש
    חסויה בבעיה
    12/09/2009

    היי חברים.. קצת על הבעיה שלי: בת 20, בולימית מזה חצי שנה. מקיאה פעם ביום ובסופ"ש 3 פעמים. בזמן האחרון המצבי רוח שלי והדכאונות נורא מורגשים. אני מרגישה חסרת בטחון, חלשה נפשית. אני בעלת מבנה גוף ממוצע ואף פעם לא הייתי שמנה. אני מאוד רוצה להיפטר מהבולימיה אבל אני נורא מתביישת בה וגם אם זה נשאר חסוי קשה לי לדבר על זה.. אני מתכחשת למחלה.. האם יכול להיות לזה סוף בלי סיוע?!? האם זה נכון ש"הכול בראש" ואפשר להיפטר ממנה לבד? באיחוד שאני בשלבים הראשונים במחלה (חצי שנה..) והאם כל הדכאונות והחוסר בטחון והעייפות חייבים להיות קשורים למחלה?! תודההההההההההה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה מראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקירתי

    תמר
    13/09/2009

    אפשר לצאת מזה . אבל לבד מאוד קשה לצאת מזה .
    צריך לברר למה את מקיאה , מה הוא הטקס הזה בשבילך ועל איזה חסך הוא מכסה . ואת זה אפשר לעשות בטיפול פסיכולוגי טוב
    סביר להניח שרוב התחושות שאת חשה (עייפות , דיכאון חולשה ) מגיעות מהבולמיה . כשאת מקיאה את אולי עונה על צורך נפשי אבל במקביל את מחלישה את הגוף , מעייפת אותו , מייבשת אותו וממש מתעללת בו .
    תאמיני שלא מגיע לך לחיות ככה . זה לא ממש חיים . זה יכול להפוף לגיהנום אמיתי
    אני מאוד מבינה את נושא ההכחשה שאת נמצאת בו . אני הייתי שנים ארוכות שהכחשה הזו. כשהקאתי הרגשתי שאני בן אדם אחר .
    טפלי בזה עכשיו . היום , אל תמשיכי עוד יום אחד בלי לטפל בעצמך .
    ספרי למישהו שאוהב אותך ואת סומכת עליו (אמא , אחות , חברה )
    תקבעי שיחה עם פסיכולוג טוב שמבין בהפרעות אכילה . תתחילי עם פגישה אחת
    ותנסי להפסיק להקיא .
    אני מאחלת לך שזו תהיה אפיזודה קצרה בחיים שלך וששנה מהיום תסתכלי אחורה ותגידי :"איזה מזל שטיפלתי בעצמי בזמן וביזבזתי רק חצי שנה על המחלה הזו "
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו