שאלהה דחופהה מאוד!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלהה דחופהה מאוד!!!!!!
    שקד
    18/09/2009

    אני בת 16 הגובה שלי 1.50 ואני שוקלת 39 ק"ג מה שאומר שאני בתת משקל. הייתי רוצה לדעת איך לעלות במשקל אבל בצורה בריאה ולא בצורה שאני אהפוך לילדה עם עודף משקל. הורי לא יודעים את אבל חברתי שעברה משו דומה יודעת את זה והיא עוזרת לי ומפקחת עליי אם אני אוכלת, קשה לי מאוד לאכול אני מרגישה שכל מה שאני מכניסה לפה מעלה אותי ב3 קילו, אני מודעת לבעיה שלי ומתחילה לשנות את אורח החיים שלי..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלהה דחופהה מאוד!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשקד

    לירן רוגב
    20/09/2009

    טוב מאד שאת עושה מאמצים להחזיר לחייך איזון, אבל זה בהחלט לא תפקידה של חברתך להיות המטפלת או התזונאית שלך. אני מניח שהורייך יודעים שקיימת בעיה כלשהי, גם אם לא שיתפת אותם ישירות, ואולי ניתן לשוחח איתם על כך באופן ישיר? סוג כזה של סיוע שאת מדברת עליו צריך להינתן בטיפול מתאים, וכדי לברר מה הטיפול המתאים את מוזמנת להתקשר לקו הסיוע של שחף, אבל בכל מקרה בגילך טיפול חייב להיות בהסכמה ושיתוף של ההורים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו