הפרעת אכילה הנקראת:בינג" ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת אכילה הנקראת:בינג" ?
    נושי
    22/09/2009

    יש לי התקפי אכילה בלתי נשלטים
    בעיקר של סוכרים ופחמימות והמון
    וזה לא עוצר עד שאני מתעייפת
    זה כך מאז שאני קטנה .
    הפסיכולוג שהיה לי פעם אמר לי שזה מסוג :"בינג" .
    אני לא מקיאה ,אבל רגשות האשמה מתחילים מיד כשאני אוכלת משהו מתוק ,ואז מתחיל ההתקף.
    אני כל הזמן חיה במתח ופחד מההתקף הבא
    וחשוב לי מאוד לציין שיש לי אובססיה לגבי המשקל שלי ופחד לעלות במשקל
    אז אני מתאמנת כמו משוגעת כל יום
    מלבד הימים בהם יש לי התקף ואז אין לי כוח נפשי להתאמן
    וכך זה מעגל סגור כל הזמן.
    אני לא יכולה להכניס דברי מתיקה הבייתה כי זה לא פשוט ישב שם בנחת
    אני ארצה להעלים את זה ומיד ,לאכול את זה ואחכ ארגיש רע .
    זה גם מממש מוציא לי את החשק לעבוד כל המצב.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה הנקראת:בינג" ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל שטראוס-הנדל
    22/09/2009

    שלום נושי,
    יש הפרעת אכילה בשם binge eating disorder, שהמאפיין המרכזי שלה הוא התקפי אכילה בלתי נשלטים. נשמע שאת סובלת מהתקפי אכילה, אך עם זאת את מפצה בסוג של ספורט אובססיבי לדבריך. קשה לי לומר האם זו הגדרה מלאה להפרעת אכילה וזה גם לא מאוד חשוב. מה שחשוב הוא שאת סובלת מהמצב, הוא מתיש אותך פיזית ונפשית ואינו בריא לנפש ולגוף שלך.
    האם את עדיין נמצאת בטיפול?
    אם לא, אני ממליצה לפנות לטיפול אצל מומחה/ית להפרעות אכילה ודיאטנית מומחית. אני יודעת שכאשר קשה, אין הרבה כוחות גם לפנות לטיפול, אך לטווח ארוך הטיפול יכול לחזק אותך ולעזור לך.
    שיהיה המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו