שאלה דחופה מאוד.!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה מאוד.!!!
    שקד
    24/09/2009


    היי יש לי בעיה אני נמצאת בתת משקל BMI - 17.3 ואני מנסה לחזור ולהיות במשקל תקין מה אני צריכה לעשות?
    לחברה שלי קרה משהו דומה והיא אמרה לי שאני אוכל כ-2000 קלוריות ביום עד שאני אגיע למשקל תקין ואז אני אתחיל לאכול בצורה בריאה האם זה נכון לפעול כך או לאכול כמות קלוריות רגילה כ-1300 קלוריות יספיק? כי לפני כן הייתי צורכת 400-500 קלוריות ביום .

    עוד ביעה שיש לי שאני מנסה לאכול אבל כל פעם שאני חושבת לאכול משהו בסוף אני לא אוכלת אותו כי אני פוחדת להשמין אפילו שאני יודעת שאני צריכה להשימין, כל ערב אני מחליטה שמחר אני אוכל טוב ואז כשמגיעה מחר אני שוב לא אוכלת טוב וכמות הקלוריות שאני צורכת הופכת ל-300 קלוריות במקום 1300 מה לעשות?



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה מאוד.!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני הצלחתי

    שואלת
    27/09/2009

    בעזרת להכריח את עצמי. לומר לעצמי בזמן האוכל שזה טוב בשבילי, שאני רוצה להיות בריאה, שאני רוצה לחיות, שאם אני לא אוכל כמו שצריך אני לא אחיה יותר. אני לא יודעת אם זה יצליח אצלך אבל אני מאמינה בכוח הרצון שלך. בנוסף נראה לי כדאי לך לבדוק עם דיאטנית כמובן, ולשתף את אחד ההורים (נכון שזה קשה אבל זה בדרך כלל עוזר בסופו של דבר. מנסיון)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירן רוגב
    29/09/2009

    ככל הנראה הבעיה לא מתחילה ונגמרת בכמות הקלוריות שאת אוכלת ביום, אחר זה היה יותר פשוט - כדי לעלות במשקל אוכלים יותר, במיוחד כשהצריכה הקלורית נמוכה כפי שאת מתארת. את מתארת קשיים אחרים שנלווים לכך, חששות ומחסומים שדורשים התייחסות טיפולית, וחבל שתשארי לכודה עם עצמך במעגל הזה. כדאי לפנות לרופא המשפחה, לספר לו מה מתרחש ולבקש הפניה לדיאטנית מתחום הפרעות האכילה או לטיפול מתאים אחר. אם את מתחת לגיל 18 חשוב לשתף את ההורים במה שקורה, וגם אם את מעל גיל זה עדיין מומלץ להכניס אותם לתמונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו