פוחדת לעלות עוד יותר במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוחדת לעלות עוד יותר במשקל
    בת 18
    08/10/2009

    עד לפני חודשיים שקלתי 50, 1.67 והייתי בתת משקל בגלל ירידה מהירה של 6 קילו בחודשיים וככה פיתחתי לי הפרעת אכילה. וגם נטלתי כדורי משלשלים פעם בשבוע. לפעמים דילגתי על ארוחות, לא נשנשתי כלום.

    בחודש האחרון קורה דבר הפוך :אני לא מצליחה להפסיק לטחון. אני אוכלת שוקולדים אפילו שאסור ומתוקים בנוסף ל3 ארוחות ביום, ועכשיו אני שוקלת 55 אחרי שעליתי בהדרגה במשך החודשיים. אני מפחדת לעלות יותר במשקל ואני לא יודעת איך לעצור את עצמי מלאכול בעיקר שטויות כשאני לא רעבה. והבאסה הכי גדולה היא ששוב אני במשקל הקודם, עם בטן ושומן בצדדים וזה מדכא אותי מאוד.
    פעם לא הייתי מרשה לעצמי לגעת בשוקולד, בחטיפים, ואפילו בלחם לבן והיום אני אוכלת פיתות בלי בעיה ואני עולה במשקל..איך לעצור את עצמי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי

    שואלת
    08/10/2009

    אין כל רע בשוקולד, חטיפים, או לחם לבן- רוב האנשים אוכלים אותם והם בריאים ושמחים.
    הבעיה מתחילה כשמצב הרוח מושפע מהאוכל ו/או המשקל. בגלל שאני מזדהה לגמרי עם מה שאת מרגישה בקשר לגוף שלך (גם אצלי זה היה בדיוק ככה) אני מציעה לך לנסות לאהוב את עצמך ואת הגוף שלך ולא להתעלל בו עם חומרים כימים ומחסור באוכל. ברגע שתפסיקי להתעלל פיזית בגופך הוא לא ישיב לך מלחמה ופיזית לא יהיה לך צורך יותר ברזרבות של אוכל. אני יודעת שדימוי גוף קשור בעיקר לדברים שבלב ולכן אני מציעה לך לדבר עם אחד ההורים על מה שאת מרגישה.
    אני מראש אומרת לך מנסיון שלדבר עם ההורים זה אחד הדברים הכי עוזרים שיש (אפילו שהקשר שלי עם ההורים שלי מאוד לקוי וזה היה לי מאוד קשה), אני בטוחה שגם אנשי המקצוע יסכימו איתי בקשר לזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדין

    לירן רוגב
    10/10/2009

    את מתארת ירידה משקלית מהירה בעקבות דפוסי דיאטה לא מאוזנים ולא מפוקחים, כולל שימוש במשלשלים - לא מפתיע שהתנהלות כזו לא מחזיקה לאורך זמן ומובילה לתגובת נגד. אני מסכים מאד עם הקוראת שענתה לך שהבעיה אינה במאכלים כאלו או אחרים, אלא בהתנהלות כללית מול אכילה. מה שהייתי ממליץ לך זה לדאוג לעצמך לטיפול דיאטני בשלב הראשון, כדי לסייע לך לפתח דפוסי תזונה יותר מווסתים. במידת הצורך, רצוי להוסיף לכך גם טיפול בפסיכותרפיה. כיום טיפולים כאלו מוצעים במחירים מסובסדים בכל קופות החולים, ואת מוזמנת לפנות לרופ המשפחה כדי לבקש ממנו הפניה אליהם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו