צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    עדי
    09/10/2009

    ירדתי בשנה האחרונה 30 קילו ולאחרונה עברתי את משקל היעד שלי, הבעיה היא שהתמכרתי לתחושת הניצחון של לרדת במשקל
    אני סופרת כל קלוריה שנכנסת לי לגוף אילו קלוריות בירקות.... כשאני נשברת ואוכלת מילקי או גביע גלידה אני לא נרדמת בלילה.... אני אוכלת את המינימום כדי שהגוף יתפקד אבל אף פעם לא יותר מ10000 קלוריות ביום אני נהיית אובססיבית לגבי כל דבר שאני אוכלת ולא מצחילה להשתחרר מתחושת ההענשה העצמית שלי כל פעם שאני מכניסה לגוף משו שהוא לא סלט... וזה ממש ככה, אני מרגישה שאני עושה לעצמי אבל גדול אבל לא מפסיקה
    אני שוקלת עכשיו 58 כאשר משקל היעד היה 60 ואני לא מצליחה מנטלית, לחזור לאכול במתכונת שהיא לא דיאטטת כאסח
    אני צריכה עצה כי ממש לא בא לי להעביר ככה את שארית חיי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    יעל שטראוס-הנדל
    09/10/2009

    שלום עדי,
    עברת תהליך מאוד משמעותי בשנה האחרונה, וירדת 30 ק"ג. נשמע שבשלב מסויים הירידה הזו יצאה משליטתך. טוב שאת רוצה עזרה ולא מסכימה לחיות את חייך בסחרור שאת מתארת.
    אני ממליצה לפנות למרפאה להפרעות אכילה או לטיפול פרטי שיכלול שיחות וטיפול תזונתי. כשיורדים כל כך הרבה במשקל, חשוב שהתהליך יעשה באופן מבוקר ובריא לך ולגופך.ההמלצה שלי היא לפנות כרגע לעזרה ולהחזיר את השליטה לחייך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו