מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלות!111129/11/2009
גזרתי לעצמי כרגע תשיער, זה קשור להפרעת אכילה??
אני במצב רוח אובדני, בא לי למות לחתוך את הורידים או משהו אלים כזה,, זה קשור להפרעת אכילה שלי???
אני לא אוכלת ואז אוכלת מעבר לשובע, אני חולה.
אני רוצה להיות רזה, חייבת, נמאס לי להיות שמנה דפוקה מכוערת, אני לא אתן יותר לבולמוסים לקרות. עכשיו, בא לי לחתוך ורידים, אני מופרעת גם בלי קשר לה"א? אני סתם מופרעת בלי קשר לכלום? בבקשה תענו לי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות שזה נובע מה"א
שואלת30/11/2009ויכול להיות שלא. לצערי אני לא חושבת שבאינטרנט אפשר לאבחן אותך, כדאי שתלכי לאבחון מקצועי (פסיכולוג/ית).
אני חושבת שאם המצב הוא של מצוקה כדאי לך מאוד להתקשר לקו חם כלשהו ולדבר עם מי ששם, זה מאוד עוזר.
האם את בטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעמית
לירן רוגב30/11/2009היי עמית,
מה שאת כותבת הוא חמור מאד. פחות חשוב להבין כרגע אם זה קשור או לא קשור להפרעת אכילה, ויותר חשוב לוודא שאת בסדר, ולעזור לך לשמור על שלומך וביטחונך. כדי לעשות את זה יצרתי קשר עם יחידת המחשוב במשטרה והם ייצרו איתך קשר בזמן הקרוב, לוודא שאת בסדר. אובדנות היא לא משהו שאפשר להתייחס אליו בקלילות, וחשוב שבהמשך תדאגי לעצמך למסגרת טיפולית שתוכלי להשתמש בה ופנות אליה ברגעים קשים כאלו. אשמח אם תוכלי לעדכן אותי בהמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

