שאלות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות!
    1111
    29/11/2009

    גזרתי לעצמי כרגע תשיער, זה קשור להפרעת אכילה??
    אני במצב רוח אובדני, בא לי למות לחתוך את הורידים או משהו אלים כזה,, זה קשור להפרעת אכילה שלי???
    אני לא אוכלת ואז אוכלת מעבר לשובע, אני חולה.
    אני רוצה להיות רזה, חייבת, נמאס לי להיות שמנה דפוקה מכוערת, אני לא אתן יותר לבולמוסים לקרות. עכשיו, בא לי לחתוך ורידים, אני מופרעת גם בלי קשר לה"א? אני סתם מופרעת בלי קשר לכלום? בבקשה תענו לי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יכול להיות שזה נובע מה"א

    שואלת
    30/11/2009

    ויכול להיות שלא. לצערי אני לא חושבת שבאינטרנט אפשר לאבחן אותך, כדאי שתלכי לאבחון מקצועי (פסיכולוג/ית).
    אני חושבת שאם המצב הוא של מצוקה כדאי לך מאוד להתקשר לקו חם כלשהו ולדבר עם מי ששם, זה מאוד עוזר.
    האם את בטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמית

    לירן רוגב
    30/11/2009

    היי עמית,
    מה שאת כותבת הוא חמור מאד. פחות חשוב להבין כרגע אם זה קשור או לא קשור להפרעת אכילה, ויותר חשוב לוודא שאת בסדר, ולעזור לך לשמור על שלומך וביטחונך. כדי לעשות את זה יצרתי קשר עם יחידת המחשוב במשטרה והם ייצרו איתך קשר בזמן הקרוב, לוודא שאת בסדר. אובדנות היא לא משהו שאפשר להתייחס אליו בקלילות, וחשוב שבהמשך תדאגי לעצמך למסגרת טיפולית שתוכלי להשתמש בה ופנות אליה ברגעים קשים כאלו. אשמח אם תוכלי לעדכן אותי בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו