בדרך להפרעת אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדרך להפרעת אכילה
    תומר
    06/12/2009

    מבקש את עזרתכם....לפני שמאוחר מידי....
    בזמן האחרן (מספר שבועות ליתר דיוק) כל ערב (!) אני מתיישב מול הטלויזיה רואה סרט ולא יכול להפסיק לבלוס...בעיקר, גלידות, שוקולד, יוגורט, גרנולה..בקיצור מתוקים...מסיים קערה מיד ממלא עוד אחד...בידיעה ברורה שאני כבר לא רעב, אצטער על זה מחר, זה משמין וגם גורם נזק לגופי...כבר לא מתאר לעצמי שאפשר סתם להנות מסרט בלי ללעוס משהו...
    זה כבר לא פעם ראשונה...אבל עד לא מזמן זה היה קורה פעם בחודש וחייתי עם זה. בזמן האחרון זה התפרץ כמעט על בסיס יומי...כל בוקר אני קם ואומר לעצמי - היום יום חדש..היום זה לא יקרה..ואפילו לא פעם זרקתי את כל הג'אנק לפח...אך כשמגיע ערב כל העקרונות נעלמים ואני שוב בולס...חייב לציין שאני לא מרעיב את עצמי במהלך היום ומשתדל לאכול "בריא" (ולו רק כדי למזהר את הנזק).
    לפי הערכהגסה שלי בשעה אחת אני יכול לבלוס כ 3000 קק"ל. ומפסיק רק כאשר כבר מרגיש "בחילה" ו"מפוצץ"
    מה לעשות ? למה זה קורה לי ? תמיד חשבתי את עצמי בן אדם "נורמאלי"...מבקש עצה מניסיון האישי שלכם לפני שמאוחר מידי...אני מרגיש שאני מאבד שליטה...
    גם היום זה קרה..ואני לא רוצה שזה יקרה גם מחר אבל כאילו כבר השלמתי עם זה...כי שום "משחקים" עם עצמי לא עוזרים..אולי יש איזה כדור שפשוט יידכא לי את התאבון הבלתי נשלט הזה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדרך להפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן! יש כדור כזה!

    1111
    06/12/2009

    קוראים לו ריטלין! אתה תיהיה כל כך מרוכז בסרט ובמחשבות הפנימיות שלך שתרגיש ריחוף!.לא תחשוב על דברים שוליים כמו אוכל. אתה תרחףףףףףףףף כמו בעולם אחרר!



    סתם. לך לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל111

    שני
    22/12/2009

    שלום לך,ראיתי הודעות שלך גם פה וגם בפורום של קרן אור וכו...באה להגיד לך שההתבטות שלך וצורת דיבור הגסה והלא כנה שלך..ממש מגעילה אותי..אלו הם פורומים של אנשים במצוקה..ולא פורום להסתלבט ולדבר בגסות.

    חישבי על זה.
    לא לעיניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המחמאות

    1111
    23/12/2009

    כל אחד מבטא את המצוקה שלו בדרך אחרת.חשבי על זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתומר

    לירן רוגב
    06/12/2009

    מה שאתה מתאר הוא סימפטום אחד של הפרעת אכילה, שכדי להבין אותו טוב יותר צריך לקבל תמונה רחבה יותר של דפוסי האכילה שלך בפרט ושל דפוסים אישיותיים ותפקודיים בכלל. כדורים שמדכאים את התיאבון אינם פותרים בעיות מסוג זה אלא רק מחמירים אותם בדרך כלל, ומה שאני ממליץ לך זה לפנות לתזונאית המטפלת בהפרעות אכילה בשלב הראשון, ובמידת הצורך גם לטיפול פסיכולוגי. אם תרצה להתייעץ באופן יותר ממוקד אתה מוזמן לעשות זאת בקו הסיוע של שחף בטלפון 08-9357035.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף אכילה

    .
    21/12/2009

    לפי מה שאתה מתאר התקף האכילה קורה בשעות ספציפיות של היום-בשעות הערב-, ובסיטואציה ספציפית - צפייה בסרט, לדעתי התקף האכילה נובע מאופן מחשבה שגוי שלדעתך ללא נישנושים בילתי פוסקים אתה לא תהנה מסרט,תנסה "להכניס לעמצך לראש" שכן תוכל להנות מסרט מבלי לנשנש,יכול להיות גם שהנישנושים הרבים נובעים משיעמום שגם אם אתה כבר מרגיש שבע ומפוצץ אתה מחפש מה לנשנש על מנת להימנע משיעמום שלפעמים מלווה בצפייה מהסרט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו