אכילת יתר אצל ילדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת יתר אצל ילדים
    סיון ליפשיץ
    07/12/2009

    שלום רב,
    לאחותי יש ילד בן 3. אנרגטי מאוד, מלא שמחת חיים ויחד עם זאת הוא לעיתים מאוד לא ממושמע עד כדי כך שנראה שהוא עושה אפילו דווקא. אחד המאפיינים הבולטים שלו הוא אהבתו הגדולה לאוכל. הילד מאוד אוהב לאכול ואת העיסוק סביב האוכל. ברגע שהוא מגיע לבית הורי (הסבא והסבתא9 הוא ניגש ישר למקרר ומחפש מאכלים זמינים. הוא נוהג לעשות זאת גם בביתו שלו. כשאנו ישובים סביב השולחן מאוד קשה לספק את הצורך שלו באוכל. לעיתים אנו פשוט מעלימים דברים מהשולחן. בקיצור, נראה לי שלילד יש איזשהו עניין עם האוכל. בדרך כלל לא נראה שמדובר רק בתיאבון בריא. אשמח לדעת אם יש סיכוי שמסתתרת כאן איזשהי הפרעה או אם זה גם עלול להעיד על משהו אחר.
    תודה מראש,
    סיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת יתר אצל ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיון

    לירן רוגב
    07/12/2009

    לאבחן דרך האינטרנט לא ניתן, בוודאי לא בגיל כה צעיר. מה שניתן לעשות זה להמליץ להורים של הילד להתייעץ עם איש מקצוע כמו תזונאית של הגיל הרך, פסיכולוגים התפתחותיים או אנשי מקצוע בתחום הפרעות אכילה בילדות כדי לתת ולקבל תמונה יותר מלאה של המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו