אני בולמית ואני צריכה עזרה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בולמית ואני צריכה עזרה!!
    אנונימית
    27/09/2007

    אוקי אז ככה בהתחלה שקלתי 50 והייתי מטר חמישים ושמונה חשבתי שאני שמנה מאוד הרזתי ככה כמה קילו בדיאטה חריפה לא יכלתי אכלתי הרבה ממתקים אחרי זה עשיתי דיאטה של 3 חודשים שירדתי ל48 אחרי זה לא יכלתי אחרי 3 חודשים אכלתי ממתקים ועכשיו אני יכולה לאכול ולהקיא ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי אולי תעזורי לי אני וחברה שלי הולכות לדוגמנות אני די יפה אבל הענין שאני לא הכי רזה ואני לא רוצה לא להיות בריאה בין השאר תערו לי למצוא את דרכי לדיאטה נכונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאיילת

    קרן עמית
    30/09/2007

    איילת שלום. אכן בריאותך חשובה מאוד , ולכן זה לא נכון לעשות דיאטות כסאח, ומצד שני לא נכון להקיא . בשני דברים אלו את מסכנת מאוד את בריאותך, למשל - דום לב, דליות בושת, אבדן הכרה , ועוד, וכמובן סכנת חיים. אני מתרשמת שאת רוצה לעזור לעצמך, אך עלייך לדעת שאין קיצורי דרך, ואת זקוקה לטיפול שיעזור לך ויכוון אותך. פני למרפאה שמטפלת בהפרעות אכילה באיזור מגורייך. חשוב שהמרפאה תכלול צוות רב מקצועי- דיאטנית, פסיכולוגים, פסיכיאטרים וכו'. אל תחכי פשוט תעשי זאת. ככל שתפני לטפול מהר יותר כך סיכויי ההחלמה גבוהים יותר.
    בהצלחה קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו