..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ..
    רווית
    11/12/2009

    שלום .
    אני צריכה ייעוץ ממכם ואני מקווה שתוכלו לעזור לי
    אני נערה בת 17 הייתי נורא שמנה 140 קילו עברתי תהליך דרסתי בניסיון להורדת משקל בדרך הבריאה במשך שנתיים הורדתי 75 קילו הבעיה היא שאני נוראה כפיתיית עכשיו בנושא האוכל אני רזה שוקלת 61-62 על גובה172 -171 אני מרגישה שמנה רע לי .. אין לי מחזור שנה תמיד מנסה למצוא דרך לצמצם את הקלוריות להגיע ל 1000-1300 כולל ירק !
    כשאני אוכלת רע לי .. ושאני דוחפת אוכל רע לי יותר ..אני דוחפת אוכל כדי ללדת בעתיד ילדים .. רואה אנשים רזים רוצה להיות כמוהם מקנא קנאה מרה לראות בנות שאוכלות אוכל ושטויות ולא משמינות .. רע לי כי ככה אני פוגעת באימי . אני לא רוצה לפגוע וככה יוצא . תמיד יש לי את השאלות האלה אם אני אוכל אני ישמין ? תמיד אני עושה צעד לצאת מהמחשבות האלה וחוזרת שתיים אחורה .. תמיד קופצת על הזדמנות לדלג על ארוחה ותופעה מעניינת שתמיד אני עושה השלמות על ארוחות שויתרתי . נמצאת אצל הדיאטנית אבל היא אינה איבחנה הפרעות למינהם ,מה עושים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ו

    1111
    11/12/2009

    מה הדיאטנית אומרת על זה שאין לך מחזור ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ...

    רווית
    12/12/2009

    היא מעט מודאגת .. שואלת עם אני אצל בירורים מדוע ? אני עניתי כן .. עדיין לא מצאו סיבה להיעדר מחזור חודשי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 1

    1111
    13/12/2009

    סהכ, הורדת ה-מ-ו-ן במשקל יותר מ50% זה פאקינג מטורף,נראה לי שאם תגידי לרופא שהורדת מלא במשקל אז הוא יגיד שזה מזה.
    והכפתיות, נסי להתרכז בשינוי הבריאותי ובזה שנוח יותר להיות בגוף עם מימדיםנכונים ולא באופנה או לקנא בבנות אחרות, כי אז זה יהיה דפוק. גם אם הן אוכלות דברים משמינים ונראה לך שהן לא משמינות, דבר ראשון זה לא הכי נכון וגם אם כן, זה לא עושה אותן טובות ממך.את לא פחות בת מזל כי הן יכולות לאכול קורסון שמן בלי שום רגשות אשם ולחייך כמו מטומטמות., זכית בדברים אחרים בטוח כי עובדה שהצלחת לרדת המון במשקל וזה מעיד על אופי (:
    נסי לזכור את החיובי. ואם יש להם הרגלים דפוקים זה לא אומר שיום אחד הם לא יצטרכו להתמודד עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשנאל

    לירן רוגב
    13/12/2009

    את מתארת שתי התמודדויות נפרדות (אבל קשורות): האחת קונקרטית, מול תהליך ההרזיה, הבניית התפריט והמעקב התזונתי, והשני מול ההשלכות הרגשיות של התהליך, הקנאה, ההשוואות לבנות אחרות, הדימוי העצמי וכן הלאה. טוב וחשוב שאת נמצאת אצל דיאטנית, שיכולה לסייע לך בתהליך הראשון, אבל חשוב לקבל מענה גם להתמודדות האחרת, ואת המענה הזה מתאים יותר לקבל בטיפול פסיכולוגי. גם אני איני יכול (ולא רוצה) לאבחן הפרעות למיניהם דרך הרשת, אבל הייתי ממליץ לבדוק אפשרויות לטיפול כזה אצל אנשי מקצוע שתחום התמחותם בהתמודדויות מסוג זה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו