האם זה מסוכן לבריאות שלי ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה מסוכן לבריאות שלי ?
    ארי
    02/10/2007

    שלום ,
    אני בת 24 , שוקלת 39 ק"ג - גובה 1.57 מ' ,
    בתקופה האחרונה אני נמצאת בדיכאון ולכן וכמעט ולא אוכלת ושותה 2-3 פחיות קולה לא יותר ,
    שקלתי לפני כשלוש שנים 57 ק"ג , אבל עד עכשיו לא יודעת איך ירדתי כל כך , אף פעם לא חשבתי על דיאטה , אלא אין לי תיאבון ולא מרגישה ברעב ולפעמים אוכלת רק כדי להמשיך בחיים ,
    בדיקות דם תקינות לגמרי , מחזור מסודר , יציאות - פעם בשבוע ,
    גם כן רציתי לציין שאני לא מקיאה ולא משתמשת במשלשלים בכלל ולא עושה ספורט .

    רציתי לדעת האם זה מסוכן לבריאות שלי ומה יכול להתפתח עקב זה? למשל האם אני בסיכון לחלות באנורקסיה ?


    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה מסוכן לבריאות שלי ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנילי

    קרן עמית
    04/10/2007

    שלום לך. את נמצאת בתת משקל חמור (BMI=15.8) ועלייך לגשת לרופא המטפל בהקדם על מנת לערוך בדיקות פיזיולוגיות מקיפות. משקל כזה אכן מסכן את בריאותך- ייתכנו הרבה סיבוכים- חלקם מסכני חיים. את צרכיה לטפל בעצמך. אם הגורם לירידה הדרסטית במשקל הוא דיכאון , אז עלייך לגשת לאבחון פסיכולוגי ופסיכיאטרי במידת הצורך ולטפל בדיכאון.
    לשאלתך האחרונה, אנורקסי קשורה עם רצון לרדת במשקל , עקב אי שביעות רצון מהמשקל , כשיש עיוות בדימוי הגוף. ישנם קריטריונים לאבחון אנורקסיה , כפי שישנם קריטריונים לאבחון דיכאון, ורק איש מקצוע יוכל לאבחן אותך.
    קרן עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו