אם ל-4 וכולם סרבני אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אם ל-4 וכולם סרבני אכילה
    אני
    08/10/2007

    שלום שמי אני לי 4 ילדים גדול 13 והקטן 3 כולם עושים לי את המוות בכל נושא התזונה בני בן ה- 13 שוקל 33 ק"ג והאחרים גם שלדים אני דואגת להם מכוון שהגוף שלהם חלש ושביר , אני בשלנית מקצועית ואין הענות התייאשתי מבדיקות הרופא אומרת שזה בסדר אבל אין אחד שרואה אותם ולא מעיר לי על המראה הרזה!!!!
    אני מיואשת עד כדי שאני כועסת עליהם וגם על עצמי תמיד אני אומרת שאני לא אבשל ואולי הם ירגישו את החיסרון אבל זה לא מזיז להם
    אנא מימך אני על סף יאוש והחיים נעשים לי קשים מידי ושונאת את הרגע שמגיע הזמן לארוחה זה סיוט עבורי מה עלי לעשות {עם הגדול הייתי אצל תזונאית אבל זה לא ראלי מיכוון שהוא לא אוכל אז מה שווה הטפריט?????
    אודה לעזרתך המהירה והמקצועית
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אם ל-4 וכולם סרבני אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאם ל-4

    ד''ר סיגל אלון
    09/10/2007

    שלום לך.
    אני מציעה לך להיכנס לפורום: תזונה ודיאטה לילדים, ולהפנות את שאלתך לשם.
    בהצלחה, דר' סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו