לכל הבנות - חשוב מאוד מאוד שתקראו !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לכל הבנות - חשוב מאוד מאוד שתקראו !
    רין
    08/10/2007

    שלום, אני מעדיפה לא לחשוף את שמי האמיתי , אבל אני אדבר איתכן בצורה גלויה מאוד.
    אני בת 17, בשנה שעברה בגיל 16, התחילו אצלי כמו אצל רבות מכן, איך אם לא..בעיות אכילה.
    למרות שכולם החמיאו לי שאני יפייפיה, ומושכת, ומדהימה והכל,
    לא הרגשתי כך למרבה הצער.
    בקיצור, התחלתי בדיאטה מסודרת כבייכול ובתוך שבוע הורדתי 2 ק"ג.
    התחלתי פתאום להיות מרוצה מהשינוי, אז המשכתי בדיאטה, הייתי אוכלת כפית גבינה של 1/2% בתוך 2 פרוסות לחם קל בתור ארוחת בוקר, בצהריים מנת פחמימה מדודה, חתיכת טופו דיאט וסלט.
    נהייתי אובססיבית למוצרי חבל דלייי שומן !!!
    איבדתי המון סידן, נהייתי חלשה, החזה שלי ירד בצורה משמעותית, יש לי מזל אחד, שהמחזור לי לא איחר לי ולא נפגע.
    הייתה תקופה שגם הקאתי פה ושם..כי ממש הרגשתי שזה נוח להוריד במשקל, במיוחד כשאת לא מודעת לסכנות ויש לך את היכולת להתעלם, מה גם שהתעלמתי, אבל לא ידעתי כמה אני נפגעת, עד שרופא מוסמך פקח את עינייי והראה לי כמה שזה לא שווה את זה .
    אחרי שהפסקתי עם זה, התחלתי לשמור על אכילה נ=כ=ו=נ=ה , שתהיה בריאה שתיתי ואני עדיין שותה אר ורק מים ותה, ומשקאות בריאים וסחוטים טבעי, אוכלת במינון נכון, ונהנת מכל רגע,
    אין אצלי מתוקיםם ועוגיות ובצקים משמינים, פעם ב- , מותר, למדתי לשלוט על התשוקה שיש לי לאוכל, והפסקתי עם השטויות .
    חשוב שתדעו, שאכילה נכונה+ ספורט והתעמלות גופנית ממש כמו כפיפות בטן בכל יום והליכה במשך השבוע עוזרים המון !!!
    תאמינו לי זה לא שווה את זה, גם אף בן לא שווה שתלכי ותרזי בשבילו.
    בנות , תבינו, אתן יפות ונראות מצוין
    ומעט שומן לא ישנה את מי שאתן באמת
    מי שאוהב אתכן באמת ייקבל אתכן כמו שאתן, אני יודעת שרוב הבנות פה חושבות שלא,
    אבל כן בנות, עזבו את הדיאטות וההקאות,
    הבריאות שלנו , פאקקק!!! אנחנו עיוורות
    תאמינו לי חשוב שנתעורר
    אני התעוררתי בזמן וזה היה המזל שלי
    בהצלחה לכולכן אני מאמינה בכן !!
    ספורט, במילה אחת בהצלחה לכן שוב ושוב ושוב....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמחה בשבילך

    קשת
    06/11/2007

    שהצלחת להשיג נחת מזה, וגם מקנאה בך.
    בחלק האחרון כנראה נכנס לי משהו לעין...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו