מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לכל הבנות - חשוב מאוד מאוד שתקראו !רין08/10/2007
שלום, אני מעדיפה לא לחשוף את שמי האמיתי , אבל אני אדבר איתכן בצורה גלויה מאוד.
אני בת 17, בשנה שעברה בגיל 16, התחילו אצלי כמו אצל רבות מכן, איך אם לא..בעיות אכילה.
למרות שכולם החמיאו לי שאני יפייפיה, ומושכת, ומדהימה והכל,
לא הרגשתי כך למרבה הצער.
בקיצור, התחלתי בדיאטה מסודרת כבייכול ובתוך שבוע הורדתי 2 ק"ג.
התחלתי פתאום להיות מרוצה מהשינוי, אז המשכתי בדיאטה, הייתי אוכלת כפית גבינה של 1/2% בתוך 2 פרוסות לחם קל בתור ארוחת בוקר, בצהריים מנת פחמימה מדודה, חתיכת טופו דיאט וסלט.
נהייתי אובססיבית למוצרי חבל דלייי שומן !!!
איבדתי המון סידן, נהייתי חלשה, החזה שלי ירד בצורה משמעותית, יש לי מזל אחד, שהמחזור לי לא איחר לי ולא נפגע.
הייתה תקופה שגם הקאתי פה ושם..כי ממש הרגשתי שזה נוח להוריד במשקל, במיוחד כשאת לא מודעת לסכנות ויש לך את היכולת להתעלם, מה גם שהתעלמתי, אבל לא ידעתי כמה אני נפגעת, עד שרופא מוסמך פקח את עינייי והראה לי כמה שזה לא שווה את זה .
אחרי שהפסקתי עם זה, התחלתי לשמור על אכילה נ=כ=ו=נ=ה , שתהיה בריאה שתיתי ואני עדיין שותה אר ורק מים ותה, ומשקאות בריאים וסחוטים טבעי, אוכלת במינון נכון, ונהנת מכל רגע,
אין אצלי מתוקיםם ועוגיות ובצקים משמינים, פעם ב- , מותר, למדתי לשלוט על התשוקה שיש לי לאוכל, והפסקתי עם השטויות .
חשוב שתדעו, שאכילה נכונה+ ספורט והתעמלות גופנית ממש כמו כפיפות בטן בכל יום והליכה במשך השבוע עוזרים המון !!!
תאמינו לי זה לא שווה את זה, גם אף בן לא שווה שתלכי ותרזי בשבילו.
בנות , תבינו, אתן יפות ונראות מצוין
ומעט שומן לא ישנה את מי שאתן באמת
מי שאוהב אתכן באמת ייקבל אתכן כמו שאתן, אני יודעת שרוב הבנות פה חושבות שלא,
אבל כן בנות, עזבו את הדיאטות וההקאות,
הבריאות שלנו , פאקקק!!! אנחנו עיוורות
תאמינו לי חשוב שנתעורר
אני התעוררתי בזמן וזה היה המזל שלי
בהצלחה לכולכן אני מאמינה בכן !!
ספורט, במילה אחת בהצלחה לכן שוב ושוב ושוב....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמחה בשבילך
קשת06/11/2007שהצלחת להשיג נחת מזה, וגם מקנאה בך.
בחלק האחרון כנראה נכנס לי משהו לעין...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

