מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשה לי , בבקשה תעזרו לירוני03/02/2010
אני כבר לא יודעת מה לעשות.
לפני 5 שנים נכנסתי לאנורקסיה, ירדתי 14 קילו ב-7 חודשים, והגעתי ל 8 קילו מתחת למשקל מינימום. היאטנית הפנתה אותי ישר לתל השומר, שם טופלתי שבועית ולאחר חודשיים התאשפזתי. אושפזתי 3 חודשים ועלתי במשקל למשקל מינימום( 49) ואף חצי קילו יותר. שמרתי על המשקל במשך שנתיים, עם ירידות קטנות, מינימום 47. המשכתי בטיפול שבועי במחלקה בתה"ש ע"י פסיכולוגית ודיאטנית בשמך שנה וחצי. כעת שנתיים וחצי אני לא בטיפול. בשנה האחרונה עליתי כמעט 5 קילו. אני סובלת מבולמוסי אכילה בלילה, לפני השינה כשאני לבד, בולמוסים של כ500 קלוריות לאחר שסיימתי את התפריט היומי. לפעמים גם יותר. רע לי מאוד. הבולמוסים תוקפים פעם פעמיים בשבוע ואני לא יכולה יותר. חשבתי שאני שולטת ואני לא. בימים אחרים אני מקצצת, ויש גם ימים רצופים ש אכילת 500 , 600 קלוריות ביום. אני לא יכולה לשתך כי אני מתביישת ומתוסכלת שמאנורקסיה הגעתי לאני לא יודעת מה - אכילה כפייתית, אני נגעלת מעמי כל כך. יש ימים שאני אוכלת המון ואף מעל 2000 קלוריות, ויש ימים שאני כמעט ולא אוכלת כלום. אני קורסת ואין לי במי להעזר כי אני לא רוצה להדאיג את המשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני
לירן רוגב07/02/2010היי רוני,
אפשר להבין מדברייך שעשית דרך משמעותית בהתמודדות שלך עם ההפרעה, אבל שהיא עדיין לא מאחורייך - אגב, לא בגלל מה שאת קוראת לו בולמוסים או אכילה כפייתית (יש סיכוי לא רע שמה שאת מתייחסת אליו כאל בולמוסים אינם בולמוסים, אלא השלמות אכילה משום שהתפריט אינו גדול מספיק במהלך היום, אבל זה משהו שכדאי לבדוק בטיפול תזונתי). מה שמעיד על הנוכחות של ההפרעה, כפי שאני שומע מדברייך, זה בעיקר העיסוק הרב בנושא, והתנודתיות התזונתית והרגשית המקושרת אליו. ההמלצה שלי היא להמשיך את התהליך שהתחיל בתל השומר ונמשך שנה וחצי לאחר מכן, ושבו השקעת זמן ומאמץ רב. לא הייתי דואג לגבי שיתוף ההורים, אני מניח שהם היו בתמונה בעבר, על רקע האשפוזים, וכמובן שאין במה להתבייש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

