???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ???
    חן
    14/02/2010


    הי אני חן בזמן האחרון אני מרגישה שאני אוכלת גם לא מרצון שלי ומה שמצחיק שאני באתי ''מעולם'' של הפרעות אכילה -האנורקסיה הבעיה היא שברגע שאמרו לי שאני יקבל סיוע פסיכולגי כי הדיאטינית לא הצליחה לעשות כלום ישר התחלתי לאכול זה התחיל בהדרגה עד שהגעתי למסקנה שאני אוכלת גם שאני לא רעבה (וזה לאחר שהשמנתי למצב שהיתי צריכה להיות)ואני לא יודעת איך הגעתי לזה זה נורא מפריע ומביך אותי השאלה שלי האם זה קורה לי בגלל הסיפור שאמרו לי שאני יקבל סיוע פסיכולגי אז קיבלתי מנורה וזה ממשיך ללכת איתי ולא רוצה להפסיק אם לא אז מה זה (אני מקווה שנסכתי את זה טוב )ויש להוסיף שגם מפריע לי המראה שלי וברגע שאני מסתכלת על עצמי אני לא עושה כמו פעם מפסיקה לאכול אלה ההפך אני אוכלת .

    מקווה שהבנתם ותחזרו לי תשובה חן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחן

    לירן רוגב
    15/02/2010

    במקרים רבים, לאחר תקופות של צמצום אנורקטי, לוקח זמן להתרגל חזרה לאכילה מאוזנת ומווסתת המבוססת על תחושות רעב ושובע. במובן מסוים זה כאילו הגוף קצת שכח משהו שעליו להיזכר בו מחדש, והתהליך הזה לוקח קצת זמן, וכדאי לשקול להיעזר בדיאטנית שבעבר נעזרת בה - משום שנראה שכרגע את מסוגלת לשתף פעולה במידה רבה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו