תעזרו לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תעזרו לי
    עדי
    11/10/2007

    אני בת 15. מגיל 13 אני זוכרת את עצמי נאבקת עם המשקל, הייתי ילדה שמנמונת, שכולם היו אומרים עליה "איזה יפיפיה תהי אם רק תורידי 10 קילו". אז הורדתי. הרבה יותר. נכנסתי למעגל מטורף, שאף אחד לא התערב לי בו עד התחילו לשים לב שהרזון מתחיל להיות חולני. פתאום כולם התחילו להכנס לי לצלחת. אמא ואבא, לראות בדיוק כמה אני אוכלת, ולנסות לשכנע אותי לאכול יותר. אני מנסה להעמיד פנים כאילו הכל בסדר, אבל זה ממש לא. אני פוחדת מכל ביס. המחשבה על עלייה במשקל מכניסה אותי לדיכאון, אני לא מצליחה לצאת מהדיאטה, אני חוששת שאני מפתחת הפרעת אכילה. אני חלשה, המחזור שלי הפסיק, לפני כמה ימים התמוטטתי, הדופק שלי חלש כל הזמן ואני מפחדת נורא. אני חושבת שאני צריכה עזרה. אני מפחדת, ואני דיי מתביישת. אולי יש לכם עצה בשבילי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעזרו לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדי

    קרן עמית
    11/10/2007

    עדי שלום. חשוב מאוד שאת כנה עם עצמך ומודה בפני עצמך שיש לך בעיה. ואכן ניכר שיש לך הפרעץ אכילה. המשפחה דואגת לך ובצדק. את צריכה להיעזר בהם ולא לשמור את הסוד לעצמך. בקשי מהורייך עזרה, אמרי להם שאת רוצה ללכת לטיפול. ישנם מרפאות שמטפלות בהפרעות אכילה, ושוב שתטופלי בכזאת. כמו כן באופן דחוף עלייך להיבדק אצל רופא המשפחה ולערוך בדיקות רלוונטיות.
    הבושה לא תרפא אותך, ההפך. תני לאנשים שדואגים לך לעזור לך, וגשי לטיפול בהקדם. אם תדחי זאת את מסכנת את בריאותך, וככל שתקדימי לטפל כך סיכווי ההחלמה טובים בהרבה. אם תרצי שאכוון אותך צייני בבקשה את איזור מגורייך .
    בהצלחה קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    עדי
    14/10/2007

    אני גרה באזור רחובות.
    ההורים שלי מאוד לחוצים, בגלל סיבות כאלו או אחרות, אני לא יכולה להכביד עליהם עם זה, הם לא יוכלו להתמודד.
    לפני כמה ימים תפסתי את עצמי על סף בכי רק בגלל שלא ידעתי את הערך הקלורי המדוייק של דבר מזון. אני לא יכולה לעבור יום בלי להתעסק בקלוריות , וחלילה שאעבור את ה1250, במקרה הטוב. אני לא יודעת מה לעשות, הפכתי אובססיבית, ואני תופסת את עצמי כבן אדם שבדרך כלל לא נופל אל תוך הרשתות שהחברה טומנת, ואין לי מושג איך נפלתי לזאת, אבל אני עמוק בפנים, אני מודעת לכך, אבל אני לא יכולה לצאת. לא הפסקתי לאכול לגמרי, אני לא יודעת בדיוק איך להגדיר את איפה שאני נמצאת. אבל זה לא מקום טוב. אם יש מקום שבו הסודיות מובטחת, אודה להכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדי

    קרן עמית
    14/10/2007

    עדי שלום. לרוב , בעבור הורים הלחץ הכי גדול הוא שילדם נמצא בסכנה, או חולה. את חולה ומסכנת את עצמך. לא ייתכן שיש להורייך לחצים יותר גדולים ויותר חזקים מזה. ככל הידוע לי מרפאות לא יטפלו בך כקטינה, מבלי ליידע את הורייך. אין הכוונה בכך שתיכנסי לחדר הטיפולים לכל פגישה פגישה עם הורייך , זה לא ממש כך. אני מציעה לך לא להשאיר את הסוד הזה לעצמך .ייתכן שתוכלי לפנות למרפאות עצמאית, אך יהיה עלייך ליידע את הורייך. אל תתני לעובדה זו לעצור את עצמך מלקבל טיפול , שכה נחוץ לך.
    קרן עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו